تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Voice Recording App 1.01.61.0114 – برنامه ضبط صدا حرفه ای و با کیفیت!

Voice Recorder & Voice Memos – Voice Recording App v1.01.61.0114 – اپلیکیشن ضبط صدا حرفه ای و با کیفیت اندروید
نسخه وی آی پی و کامل برنامه به ارزش 9.99 دلار برای اولین بار در وب سایت های فارسی زبان

Voice Recorder & Voice Memos – Voice Recording App عنوان یک اپلیکیشن ضبط صدا حرفه ای و با کیفیت می باشد که توسط Dairy App & Notes & Audio Editor & Voice Recorder توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. یکی از اصلی ترین قابلیت های دستگاه های هوشمند اندرویدی امکان ضبط صدا می باشد. افراد مختلف با دلایل گوناگون اقدام به ضبط صدای اطراف شان می کنند؛ خبرنگاران مصاحبه های ویژه ای تهیه کرده، دانشجویان توضیحات اساتید را ضبط نموده و یا موسیقیدانان ایده هایی که ممکن است به صورت گذری و در طبیعت به گوش شان می خورد را ذخیره نمایند. با این وجود نسخه پیش فرض اپ های ضبط صدا در اندروید تنها نیاز های اولیه را برطرف نموده و در برخی از موارد نمی توانند خواسته های مان را برآورده کنند. وب سایت فارسروید به عنوان برترین وب سایت اندرویدی فارسی زبان تا به کنون تلاش کرده است که بهترین این نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. برنامه Voice Recorder & Voice Memos – Voice Recording App بی شک یکی از بهترین ابزار ضبط صدا و تهیه یادداشت های صوتی در اندروید می باشد که هر کسی با هر نیازی می تواند نهایت بهره را از آن ببرد. اولین ویژگی که توسعه دهنده نیز به صورت ویژه به آن اشاره کرده است، کیفیت ضبط صدا ها می باشد که جزئیات را به خوبی حفظ می کنند و هیچ گونه مکثی در هنگام ضبط دیده نمی شود. نرم افزار فوق می تواند از منابع مختلفی برای ضبط صدا استفاده کند و هیچ گونه محدودیت زمانی در این فرآیند وجود ندارد. با ایجاد دسته بندی های مختلف قادر خواهید بود صدا های ضبط شده را سازماندهی نموده و در هنگام جست و جوی شان هیچ گاه دچار سردرگمی نشوید. علامت گذاری قسمت های خاص فایل های صوتی اجازه می دهد که در هنگام پخش یک صدا به سرعت قسمت های مهم آن را که قبلا گوش داده اید را مشاهده نموده و فراخوانی کنید. علاوه بر این بر خلاف دیگر ابزار ضبط موجود در مارکت اندروید گزینه ای برای ویرایش صدا در اختیار تان قرار دارد. به وسیله این ویژگی خواهید توانست بدون نیاز به ابزار جانبی تغییرات عمده ای در صدا های ضبط شده ایجاد کرده و یا اینکه از آن ها به عنوان صدای زنگ استفاده نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Voice Recorder & Voice Memos – Voice Recording App اندروید :

ضبط صدا های اطراف با نهایت کیفیت ممکن گزینه ای مناسب برای تهیه یادداشت های صوتی بدون هیچ گونه خطایی مناسب برای دانشجویان، خبرنگاران و موسیقی دانان نبود هیچ گونه محدودیتی در مدت زمان ضبط صدا دسته بندی تمامی صدای های ضبط شده برای مدیریتی آسان تر انتخاب منبع مورد نظر تان برای شروع ضبط صدا دریافت فایل خروجی در فرمت های AAC ،M4A ،AMR ،MP3 علامت گذاری قسمت های مهم صدا های ضبط شده امکان ویرایش سریع صدا ها پس از پایان فرآیند ضبط توانایی ضبط صدا در پس زمینه اسمارت فون برش فایل های صوتی و استفاده از آن ها به عنوان آهنگ زنگ و یا هشدار ضبط صدا در حالت های مونو و یا استریو گزینه ای مناسب برای ضبط پادکست ها

اپلیکیشن Voice Recorder & Voice Memos – Voice Recording App با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه ضبط صدا توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 9.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.8 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه وی آی پی آن را از دیتابیس عظیم وب سایت فارسروید دریافت نمایید.

Voice Recorder & Voice Memos

تغییرات نسخه 1.01.61.0114 - Bug fix - Improve performence on Android 11

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Voice Recording App 1.01.61.0114 – برنامه ضبط صدا حرفه ای و با کیفیت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..