تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۲۷

بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۲۷ دی ماه در اغلب استان‌های کشور بارش برف و باران، وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

فرادید| با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران امروز دوشنبه ۲۷دی‌ماه در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، شمال خوزستان، قزوین، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جزایر واقع در تنگه هرمز و جنوب کرمان بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

روز سه شنبه در استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان و مرکزی بارش خواهیم داشت.

به گزارش فرادید؛ از بعدازظهر بارش به تدریج از سمت غرب کاهش می‌یابد و چهارشنبه در سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر چهارشنبه و روز پنج شنبه با نفوذ سامانه بارشی به کشور دوباره در شمال غرب و غرب کشور، استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش خواهیم داشت. روز جمعه نیز در شرق دریای خزر و شمال شرق کشور بارش رخ خواهد داد.

در نیمه شرقی و در روز سه شنبه در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. دوشنبه و پنج شنبه دریای خزر و دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج هستند. تا صبح پنجشنبه در شمال غرب، غرب، سواحل خزر و در دامنه‌های جنوبی البرز و روز‌های جمعه و شنبه به‌جز جنوب شرق در سایر مناطق کشور افت محسوس دما خواهیم داشت.

آسمان تهران فردا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ - و حداکثر دمای ۱۰درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه نیمه ابری تا ابری، گاهی بارش باران و برف و وزش باد با حداقل دمای ۴- و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۲۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و تبریز با دمای ۳- و ۵- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

وضعیت هواشناسی ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۲۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..