تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سال آینده بلوار جانباران تکمیل می شود

وعده ای که شهردار به شهروندان برخورای داد

با قول شهردار اصفهان بلوار جانبازان (محور اصفهان – برخوار) تا پایان سال ۴۰۱ تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ محمد رضا قربانی فرماندار شهرستان برخوار کاهش تصادفات و بار ترافیکی خودرو‌های سنگین بلوار امام خمینی (ره) دولت آباد را از مزایای این طرح دانست و گفت: عملیات عمرانی شامل زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت چهار کیلومتر از این طرح در حریم شهر دولت آباد صورت پذیرفته و منتظر اقدام شهرداری اصفهان هستیم.

علی اصغر شاطوری مدیر شهرداری منطقه ۷ اصفهان نیز در ارتباط زنده اینترنتی با خبر ۲۰ شبکه گفت: ردیف بودجه تکمیل این طرح در بودجه سال آینده شهرداری دیده شده و مقدمات آن شامل نقشه برداری و آزادسازی اراضی در دست اقدام است.

سال آینده بلوار جانباران تکمیل می شود سال آینده بلوار جانباران تکمیل می شود سال آینده بلوار جانباران تکمیل می شود سال آینده بلوار جانباران تکمیل می شود سال آینده بلوار جانباران تکمیل می شود سال آینده بلوار جانباران تکمیل می شود سال آینده بلوار جانباران تکمیل می شود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سال آینده بلوار جانباران تکمیل می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..