تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر آنچه باید درباره جراحی پلاستیک صورت بدانید

هر آنچه باید درباره جراحی پلاستیک صورت بدانید

جراحی به بهبود ظاهر شما کمک می‌کند، اما برای همه مناسب نیست. باید بدانید قبل از جراحی چه مواردی را در نظر بگیرید، چگونه جراح پیدا کنید و چه سوالاتی را بپرسید. جراحی زیبایی صورت، شاخه‌ای از جراحی پلاستیک که شامل روش‌های جراحی و غیرجراحی می‌شود، ممکن است راهی آسان برای از بین بردن ظاهرتان باشد. با این حال خطرات و محدودیت‌هایی هم دارد. این مقاله هر آنچه باید درباره جراحی پلاستیک صورت بدانید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

در این مقاله می‌خوانید:

انواع جراحی پلاستیک صورت جراحی پلاستیک صورت چه تغییری ایجاد می‌کند؟ به کجا مراجعه کنیم؟ تکنیک‌های مختلف جراحی افرادی که باید دور جراحی پلاستیک صورت را خط بکشند عوارض احتمالی جراحی پلاستیک صورت خلاصه


انواع جراحی پلاستیک صورت

روش های متداول جراحی پلاستیک صورت شامل موارد زیر است:

ریتیدکتومی (لیفت صورت) رینوپلاستی (جراحی بینی) بلفاروپلاستی (جراحی پلک) لیفت ابرو جنیوپلاستی (بزرگ کردن چانه) اتوپلاستی (تغییر موقعیت گوش) لیپوساکشن و انتقال چربی

هر آنچه باید درباره جراحی پلاستیک صورت بدانید
جراحی پلاستیک صورت چه تغییری ایجاد می‌کند؟

شاید تصمیم بگیرید که جراحی پلاستیک صورت را انجام دهید تا با سفت کردن ماهیچه‌ها، از بین بردن چربی‌های صورت و صاف کردن و سفت کردن ظاهر صورت، علائم پیری را کاهش دهید. مهم است که گزینه ها و انتظارات خود را با جراح پلاستیک خود در میان بگذارید.
جراحی پلاستیک صورت ظاهر شما را تغییر می‌دهد. بنابراین درک تمام جنبه‌های جراحی ضروری است.

بیشتر بخوانید: قیمت لیفت ابرو با نخ

در زیر توضیح مختصری را درباره تغییراتی که پس از جراحی پلاستیک صورت ایجاد می‌شود، می‌خوانید:

لیفت صورت یا ریتیدکتومی

لیفت صورت شامل سفت کردن ماهیچه‌های صورت و کوتاه کردن یا تراشیدن پوست صورت است تا ظاهری صاف‌تر و محکم‌تر داشته باشد.

یک روش جراحی است که علائم قابل مشاهده پیری در صورت و گردن را بهبود می بخشد. لیفت صورت شامل سفت کردن ماهیچه‌های صورت و کوتاه کردن یا تراشیدن پوست صورت است تا ظاهری صاف‌تر و محکم‌تر داشته باشد.

رینوپلاستی یا جراحی بینی
خطوط بینی را تغییر می‌دهد.

لیفت
لیفت پلک و لیفت پیشانی لایه‌برداری با لیزر و کاشت مو برخی از روش های جراحی انتخابی هستند که برای بهبود علائم قابل مشاهده پیری در صورت و گردن انجام می‌شوند.
روش لیفت صورت ممکن است شامل جراحی روی صورت، گردن و/یا گوش باشد. لیفت صورت به تنهایی خطوط و چین و چروک و آسیب های ناشی از نور خورشید را کاهش نمی‌دهد. از آنجایی که این جراحی برای کاهش اثرات پیری در نظر گرفته شده است، فقط در بزرگسالان انجام می‌شود.

هر آنچه باید درباره جراحی پلاستیک صورت بدانید
به کجا مراجعه کنیم؟
جراحی زیبایی صورت در مکان های زیر انجام می‌شود:

مرکز جراحی معتبر در مطب اتاق عمل بیمارستان مرکز جراحی سرپایی دارای مجوز


اگر در یک مرکز جراحی سرپایی یا سرپایی تحت عمل جراحی قرار می‌گیرید، در صورت ایجاد یک اورژانس بهداشتی، می‌توانید به بیمارستان منتقل شوید. قبل از انجام عمل با جراح پلاستیک خود صحبت کنید تا در صورت نیاز طرح اورژانس و محل انتقال را تایید کند.
جراحی پلاستیک زیبایی صورت معمولاً یک عمل جراحی یک روزه است که نیازی به یک شب اقامت در بیمارستان ندارد.به دلیل داروهای بیهوشی و مسکن، باید یک دوست یا یکی از اعضای خانواده در دسترس داشته باشید تا بعد از جراحی شما را به خانه برساند.

هر آنچه باید درباره جراحی پلاستیک صورت بدانید
تکنیک‌های مختلف جراحی

بلفاروپلاستی یا اصلاح عیوب و بدشکلی پلک ها، شامل برداشتن پوست بیش از حد پلک یا برداشتن چربی دور چشم است.

تکنیک‌های جراحی خاص که استفاده می‌شود به شدت به روش بستگی دارد. روش جراحی مورد استفاده برای لیفت صورت با روشی که برای جراحی بینی استفاده می‌شود متفاوت است.
به عنوان مثال، در طول عمل لیفت صورت، برشی در جلوی گوش ایجاد می‌شود که تا خط مو کشیده می‌شود و در اطراف پایین لوبول و سپس پشت گوش خمیده می‌شود. پس از ایجاد برش، پوست از بافت های عمیق تر جدا می‌شود. بافت‌های عمیق تر با بخیه سفت می‌شوند. پس از قرار گرفتن بخیه ها، پوست روی صورت دوباره کشیده می‌شود و تمام پوست اضافی برداشته می‌شود.
بلفاروپلاستی یا اصلاح عیوب و بدشکلی پلک ها، شامل برداشتن پوست بیش از حد پلک یا برداشتن چربی دور چشم است. لیفت پیشانی و لیفت ابرو گاهی از طریق جراحی آندوسکوپی انجام می‌شود که در آن چندین برش کوچک در پشت خط مو قرار می‌گیرد.

هر آنچه باید درباره جراحی پلاستیک صورت بدانید
افرادی که باید دور جراحی پلاستیک صورت را خط بکشند
برخی از بیماران واجد شرایط جراحی زیبایی انتخابی نیستند زیرا خطرات احتمالی آن بسیار زیاد است.
از جمله افرادی که:

چاق هستند مسن هستند فشار خون بالا دارند دیابت دارند بیماری ریوی یا قلبی دارند اختلالات خونریزی دارند از تنباکو استفاده می‌کنند کافئین بیش از حد مصرف می‌کنند

هر آنچه باید درباره جراحی پلاستیک صورت بدانید
عوارض احتمالی جراحی پلاستیک صورت
تمام روش‌های جراحی خطرات بالقوه ای دارند، به خصوص اگر تحت بیهوشی عمومی انجام شوند.
خطرات جراحی پلاستیک صورت عبارتند از:

خطرات بیهوشی (شامل شوک، نارسایی تنفسی، واکنش های دارویی یا آلرژیک، ایست قلبی، کما، مرگ) خونریزی لخته شدن خون ترومبوز سیاهرگی عمقی تجمع مایعات ریزش مو در محل برش (موقت یا دائمی) عفونت بی حسی فلج یا آسیب عصبی درد مداوم بهبود ضعیف زخم مرگ بافت از دست دادن پوست جای زخم بی نظمی و تغییر رنگ پوست

بیشتر بخوانید: درمان غبغب با لیزر 


هر آنچه باید درباره جراحی پلاستیک صورت بدانید

1-معاینه و آزمایشات قبل از عمل ارزیابی می‌کند که آیا شما به اندازه کافی سالم هستید تا تحت عمل جراحی لیفت صورت قرار بگیرید. آزمایشات به تعیین خطرات احتمالی عوارض تحت بیهوشی و در طول فرآیند بهبودی کمک می‌کنند.
2-در روز جراحی، در صورتی که توانایی باردار شدن را دارید و در سنین باروری هستید، آزمایش بارداری ادرار خواهید داد. 3-بارداری یکی از موارد منع جراحی پلاستیک صورت است.
4-قبل از جراحی، یک پرستار قبل از عمل، زمان برنامه ریزی شده ورود شما و هر دستورالعمل لحظه آخری را بررسی می‌کند.
5-در مورد اینکه آیا نیاز به قطع برخی داروها چند روز قبل از جراحی دارید به شما دستورالعمل داده می‌شود.
6-در روز عمل، شما با کل تیم مراقبت های بهداشتی از جمله جراح پلاستیک، متخصص بیهوشی و پرستاران ملاقات خواهید کرد.

هر آنچه باید درباره جراحی پلاستیک صورت بدانید
7-تمام فرم‌های رضایت را در این زمان امضا می‌کنید تا مطمئن شوید که کاملاً آماده هستید و هیچ سؤال یا نگرانی اضافی ندارید.
8-جراح بعد از آماده شدن کامل، محل‌های جراحی را روی صورت یا گردن شما علامت گذاری می‌کند و آنها این عمل را با شما تایید می‌کنند.
9-بسته به اینکه چند جنبه از جراحی پلاستیک صورت را انجام داده‌اید، این جراحی بین یک تا شش ساعت طول می‌کشد. هر چه کارهای بیشتری در طول جراحی انجام شود، مدت زمان طولانی‌تری خواهد داشت.
10-پس از اتمام جراحی، تا زمانی که جراح و پرستاران تایید کنند که ترخیص شما از خانه بی‌خطر است، برای بهبودی به بخش مراقبت های پس از بیهوشی منتقل خواهید شد.
11-روز بعد از جراحی، جراح شما احتمالاً پماد آنتی بیوتیک را روی برش های شما می‌زند و باندهای جدیدی را روی صورت شما قرار می‌دهد.
12-حدود یک هفته پس از جراحی، پزشک بخیه های شما را برمی‌دارد و زخم را ارزیابی می‌کند
13-تا هفته دوم، اکثر بیماران می‌توانند به سر کار بازگردند و فعالیت‌های سبک مانند پیاده روی را از سر بگیرند.

هر آنچه باید درباره جراحی پلاستیک صورت بدانید
مراقبت بلند مدت
پس از جراحی، ادامه اصلاح شیوه زندگی به منظور تداوم کاهش علائم پیری و همچنین حفظ نتایج جراحی زیبایی مهم است.  شامل:

استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب سیگار نکشیدن داشتن یک سبک زندگی سالم کاهش استرس، اضطراب و افسردگی نوشیدن آب فراوان حفظ یک برنامه روزانه مراقبت از پوست حفظ وزن ایده آل

بیشتر بخوانید: قیمت جراحی پلاستیک صورت

خلاصه
با خواندن این مطلب هر آنچه باید درباره جراحی پلاستیک صورت بدانید را به صورت مختصر و مفید به دست آوردید. این نکته را هم بدانید که جراحی پلاستیک، ظاهر صورت شما را تغییر می‌دهد، اما راه حل دائمی برای پیری نیست. در نهایت، روند پیری متوقف نمی‌شود. گزینه‌های غیرتهاجمی‌دیگری برای ادامه کاهش اثرات پیری در دسترس شما هستند، از جمله لایه برداری شیمیایی، فیشال، درمپلنینگ و میکرودرم ابریژن. برای جراحی پلاستیک صورت بسته به اینکه چه نوع جراحی را انتخاب کنید هم باید قیمت متفاوتی بپردازید. اما حداقل قیمت 3میلیون تومان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌توانید از متخصصان پوست، مو و زیبایی کلینیک نی نی بان بهره بگیرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر آنچه باید درباره جراحی پلاستیک صورت بدانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..