تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گندمزار‌های خوزستان از باران سیراب شدند

بارندگی‌های اخیر در خوزستان سبب بی نیازی گندمزار‌های استان از ۲ مرحله آبیاری شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز خوزستان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به سیراب شدن گندمزار‌های آبی و دیم استان و کاهش نگرانی و دغدغه‌های کشاورزان به دلیل خشکسالی و پائیز خشک امسال گفت: نیاز آبی مزارع گندم همه مناطق خوزستان به جز برخی نقاط غربی از جمله؛ دشت آزادگان و هویزه که بارش کمتری داشتند تامین شده است.گندمزار‌های خوزستان از باران سیراب شدند

تورج نوروزی با بیان اینکه بروز پدیده "مه" در روز‌های اخیر نیز سبب شده رطوبت ناشی از باران در خاک ماندگار شود، اظهار داشت: امیدواریم با تداوم بارش‌ها نیاز مزارع گندم به آبیاری به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: آبیاری هشت هزار هکتار از زمین‌های کشت پاییزی در ماهشهر

وی مساحت زیر کشت گندم آبی را ۳۵۸ هزار هکتار و گندم دیم را ۱۶۷ هزار هکتار عنوان و تصریح کرد: گندمزار‌های دیم استان از وضعیت نسبتا خوبی برخوردار هستند و در صورت تداوم بارش‌ها در بهمن و اسفند انتظار می‌رود محصول خوب و با کیفیتی از این مزارع به دست آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گندمزار‌های خوزستان از باران سیراب شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..