تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش علیرضا دبیر به ماجرای گرین کارت آمریکایی اش و شعار مرگ بر آمریکا + ویدیو

علیرضا دبیر رییس فدارسیون کشتی ایران که ماجرای گرین کارت آمریکایی اش و صحبت هایش در مورد شعار مرگ بر آمریکا خبرساز شده و باعث شده بود دریافت ویزای آمریکای او در هاله ای از ابهام قرار بگیرد، به این ماجرا واکنش نشان داد. علیرضا دبیر در این باره می گوید که گرین کارت خود را در دوران المپیک سیدنی و در سال ۱۳۷۹ گرفته است، زمانی که بسیاری از ورزشکارهای ایرانی گرین کارت داشته اند. و او نیز با هدف درس خواندن و چیزهای دیگر گرین کارت آمریکا گرفته است و سالی یکبار هم به آمریکا نمی رفته است. دبیر در ادامه صحبت هایش می گوید که هفت، هشت سال پیش قضیه گرین کارت را دنبال نکرده و انصراف داده و این گرین کارت کاملاً باطل شده است. دبیر در ادامه می گوید:«آن هایی که می خواهند دروغ بگویند حداقل طوری دروغ بگویند که خودشان را کوچک نکنند. آدمی که گرین کارت بگیرد آیا می رود سفارت آمریکا در دبی که ویزا بگیرد؟».

واکنش علیرضا دبیر به ماجرای گرین کارت آمریکایی اش

وی در ادامه می گوید که گرین کارت آمریکا با تابعیت آمریکا متفاوت است. علیرضا دبیر در ادامه به عکس هایی اشاره می کند که از گذرنامه او جعل شده و حتی جنسیت او را زن انتخاب کرده اند و سنش را هشتاد و چند سال نشان می دهند. دبیر در ادامه می گوید که خوشبختانه عکس روی این تصویر جعلی از گذرنامه اش با لباس سیاه است که در هنگام عزاداری او در حسینیه برای امام حسین (ع) گرفته شده است. دبیر در پایان صحبت هایش می گوید :« سفارت آمریکا ایمیل زد به فدراسیون که چرا آقای دبیر گرین کارتت را پس دادی؟ توضیح بده. همانجا هم از من سوال کردند چرا گربن کارت را باطل کردی که گفتم از کشورتان خوشم نیامد….از ایرانی های آنجا بپرسید آیا آنجا را دوست دارند یا نه. یا می گویند من آنجا چه چیزهایی دارم. الان می گویم هر چه دارم برای آن ها. خیالتان جمع من هیچ چیز در آنجا ندارم….اگر به یک نفر از کشتی گیران یا همراهان ویزا ندهند به آمریکا نمی رویم».

واکنش علیرضا دبیر به ماجرای گرین کارت آمریکایی اش

در روزهای گذشته بحث گرین کارت علیرضا دبیر کشتی گیر سرشناس ایرانی رییس فدارسیون کشتی برجسته و خبرساز شده است. هفته ی گذشته اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران برای دریافت ویزای امریکا راهی دوبی شدند. پس از این که آزادکاران تیم ملی کشتی در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اسلو در نروژ خوش درخشیدند و به طور خاص مقابل برخی کشتی گیران بنام امریکایی نظیر جیدن کاکس سربلند بیرون آمدند، فدراسیون کشتی امریکا از رئیس فدراسیون کشتی ایران یعنی علیرضا دبیر دعوت کرد تا در مسابقه ای دوستانه در امریکا، دو تیم به مصاف هم بروند.

بنا بر این شد که این مسابقه ۲۳ بهمن ماه در شهر دالاس تگزاس برگزار شود. کشتی گیران تیم ملی تمرین های خود را برای حضور در این مسابقات آغاز کرده اند اما حاشیه هایی گریبانگیر تیم شده و با توجه به یک سری کارشکنی های هدف دار، احتمال صادر نشدن ویزا برای برخی از اعضای تیم ملی مطرح شده است. و حالا فدراسیون کشتی ایران اعلام کرده در صورتی که امریکایی ها به همه اعضای کشتی ایران ویزا ندهند، این سفر از سوی فدراسیون لغو خواهد شد.

واکنش علیرضا دبیر به ماجرای گرین کارت آمریکایی اش

این حواشی از گزارش فاکس نیوز نشأت می گیرد که مدعی شده علیرضا دبیر گرین کارت دارد و با این حال شعارهای ضد امریکایی سر می دهد. فاکس نیوز در گزارشی تند به دبیر تاخته و نوشته چرا به کسی که شعار «مرگ بر امریکا» می دهد باید ویزای امریکا داده شود تا بتواند آزادانه به این کشور پا بگذارد؟ به نظر می رسد فاکس نیوز در این برهه زمانی می خواهد به دولت ایالات متحده فشار وارد کند تا به خاطر اظهارات دبیر، اجازه ی ورود وی به خاک امریکا داده نشود.

این گزارش در حالی منتشر شده که دبیر تاکید نموده که ۷ سال پیش اقامت خود را در امریکا لغو کرده و به همین خاطر برای برای اخذ ویزا و سفر به این کشور، همراه ملی پوشان به دوبی سفر کرده است.

واکنش علیرضا دبیر به ماجرای گرین کارت آمریکایی اش

علیرضا دبیر دارنده ی مدال طلای کشتی آزاد در المپیک سیدنی اخیراً گفته: «ما همیشه شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم اما مهم این است که آن را در عمل نشان دهیم. بعضی ‌ها زیاد حرف می ‌زنند اما کار زیادی نمی‌ کنند. ما باید این را شعار را در عمل ثابت کنیم.»

با توجه به این صحبت ها، احتمال این می رود که سفارت امریکا برای علیرضا دبیر ویزا صادر نکند. در عین حال باید دید فاکس نیوز مدرک تازه ای مبنی این که علیرضا دبیر گرین کارت دارد منتشر خواهد کرد یا گزارشش صرفاً در حد یک ادعا باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

مرگ کشتی گیر سوموی روس ملقب به قوی ترین کودک دنیا در سن ۲۱ سالگی

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

ثبت امتیاز

میانگین امتیازها 2.3 / 5. تعداد رای: 6

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش علیرضا دبیر به ماجرای گرین کارت آمریکایی اش و شعار مرگ بر آمریکا + ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..