تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفریح پرخطر و عجیب جوانان نروژی+ تصاویر

شاید شما انواع حرکتها و بازیهای تفریحی را دیده بودید اما این که گروهی از جوانان تصمیم بگیرند در راس صخره ای سر به فلک کشیده نمایش مرگبار انجام دهند اتفاق تازه ای است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جوانان نروژی با انجام حرکات محیر العقول بر فراز صخره های 365 متری از صخره ای به صخره ی دیگر پریدند.به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی میل ، این جوانان جسور با به خطر انداختن جان خود از لحظات حرکات نمایشی تصاویر و فیلمی باورنکردنی  بوجود اوردند.
 
 تفریح پرخطر و عجیب جوانان نروژی+ تصاویر

تفریح پرخطر و عجیب جوانان نروژی+ تصاویر 

انجام حرکات نمایشی بر صخره های " اسولوائر" انجام شده است . این جوانان اغلب بدل کارانی هستند که در هنرهای نمایشی و فیلم ها نقش آفرینی می کنند.تفریح پرخطر و عجیب جوانان نروژی+ تصاویر
 
منبع: ایران
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفریح پرخطر و عجیب جوانان نروژی+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..