تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف جسد در حاشیه رودخانه آزادشهر

کشف جسد در حاشیه رودخانه آزادشهر فرمانده انتظامی آزادشهر از کشف یک جسد در حاشیه رودخانه این شهرستان خبرداد 28 حوادث 1400/10/27 یک جسد در حاشیه رودخانه آزادشهر یک جسد کشف شد

سرهنگ سید داوود حسینی شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: عصر یکشنبه به دنبال اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد در حاشیه یکی از رودخانه های شهرستان، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی آزادشهر افزود: با حضور پلیس و انجام بررسی های تخصصی مشخص شد متوفی که اعتیاد شدید داشته حدود دو هفته قبل منزل را ترک و به مکان نامعلومی رفته که خانواده وی هم همان زمان اعلام مفقودی کرده بودند.

وی با بیان اینکه هیچ گونه آثار ضرب و جرح بر روی بدن جسد کشف شده مشاهده نشده است، گفت: جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف جسد در حاشیه رودخانه آزادشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..