تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس قزاقستان درپی اسلحه‌های به غارت رفته در پایتخت

در تظاهرات و اغتشاشات خیابانی در قزاقستان که از چهارم ژانویه به مدت چهار روز ادامه داشت، بسیاری از فروشگاهها، بانک‌ها و ساختمان‌های دولتی تخریب و به آتش کشیده شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از آلماتی؛ پلیس قزاقستان اعلام کرد به دنبال اسلحه‌هایی است که طی روز‌های اغتشاشات از فروشگاه‌های لوازم شکاری در آلماتی به سرقت رفته است.

بنا بر اعلام پلیس قزاقستان، در این چهار روز یک هزار و ۳۴۷ قبضه اسلحه شکاری از هفت فروشگاه لوازم شکار در شهر آلماتی غارت شده است. این سلاح‌ها شامل ۵۰۱ قبضه اسلحه لوله بلند، ۸۰۷ اسلحه کمری و ۳۹ قبضه اسلحه گازی است.
در تظاهرات و اغتشاشات خیابانی در قزاقستان که از چهارم ژانویه به مدت چهار روز ادامه داشت بسیاری از فروشگاهها، بانک‌ها و ساختمان‌های دولتی تخریب و به آتش کشیده شد.


نیرو‌های حافظ صلح روسیه به پایگاه خود بازگشتند
در همین حال خبرگزاری اسپوتنیک با انتشار تصاویری در صفحه توییتر خود نوشت: ده هواپیمای حامل نیرو‌های حافظ صلح روس از سازمان پیمان امنیت جمعی، که به قزاقستان اعزام شده بودند، روز یکشنبه ۱۶ ژانویه در حال بازگشت به قرارگاه دائمی خود در منطقه ایوانوو Ivanovo روسیه هستند.

پلیس قزاقستان درپی اسلحه‌های به غارت رفته در پایتخت

خبرگزاری یونیوز نیز در خبری به نقل از دادستان کل قزاقستان اعلام کرد: ۲۲۵ نفر در خشونت‌های اخیر کشته شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس قزاقستان درپی اسلحه‌های به غارت رفته در پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..