تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۱۵ میلیون و ۲۱۷ هزار نفر؛ شمار مبتلایان کرونا در انگلیس

انگلیس پس از کشور‌های پرجمعیت آمریکا، هند و برزیل، چهارمین کشور دارای بیشترین مبتلایان قطعی به کرونا در جهان است.

شمار مبتلایان کرونا در انگلیس از ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر گذشتبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از لندن، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۷۰ هزار و ۹۲۴ نفر دیگر در این کشور به شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور افزوده شده و به ۱۵ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۲۸۰ نفر رسیده است.

آمار این وزارتخانه از روند کاهشی شمار مبتلایان شناسایی شده نسبت به هفته گذشته حکایت دارد، اما انگلیس همچنان پس از کشور‌های پرجمعیت آمریکا، هند و برزیل چهارمین کشور دارای بیشترین مبتلایان به کرونا در جهان است.

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، همچنین شمار جان باختگان کرونا در شبانه روز گذشته را ۸۸ نفر اعلام کرد که با قربانیان جدید، شمار جان باختگان کرونا در این کشوربه روایت دولت به ۱۵۱ هزار و ۹۸۷ نفر رسیده است.

دولت انگلیس فقط بیماران کرونایی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلا به کووید جان ببازند، قربانی کرونا محسوب می‌کند. انگلیس با جمعیت حدود ۶۷ میلیون نفر از نظر شمار جان باختگان حتی بر اساس امار اعلامی دولت، هفتمین کشور دارای بیشترین جان باختگان کرونا در جهان است.

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها را نیز ۱۹ هزار و ۵۳۹ نفر اعلام کرد که ۱۹۰ نفر کمتر از دیروز گزارش شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۱۵ میلیون و ۲۱۷ هزار نفر؛ شمار مبتلایان کرونا در انگلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..