تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوپن: ۸۰ درصد جوانان فرانسوی می‌خواهند کشور را ترک کنند

نامزد‌ انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۲ فرانسه اعلام کرد: من نمی‌خواهم که آن‌ها، این کار را انجام دهند!

لوپن: ۸۰ درصد جوانان فرانسوی می‌خواهند کشور را ترک کنندبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ مارین لوپن رئیس حزب ملی گرای تندرو تجمع ملی و از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۲ فرانسه در توییتی، بخش دیگری از صحبت هایش در تلویزیون ال س ئی را منتشر کرد و نوشت: ۸۰ درصد جوانان امروز قصد رفتن به خارج از کشور را دارند.

وی افزود: من نمی‌خواهم که آن‌ها، این کار را انجام دهند! من می‌خواهم روی جوانان سرمایه گذاری کنم، می‌خواهم به آن‌ها اعتماد کنم: بله، می‌خواهم افراد زیر ۳۰ سال از مالیات بر درآمد معاف شوند.

لوپن در ادامه نوشت: باید پرانتز مکرونیسم بسته شود، زیرا سیاست امانوئل مکرون، فرانسه را بسیار خشن کرده، باعث هرج و مرج در کشورمان شده و بین فرانسوی‌ها تفرقه انداخته است.

انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در ۱۰ آوریل ۲۰۲۲ برگزار می‌شود. از زمان تشکیل جمهوری پنجم و تبدیل فرانسه از یک رژیم پارلمانی به یک رژیم ریاستی، هیچ کاندیدایی نتوانسه در دور اول انتخابات رای ۵۰ درصد شهروندان را کسب کند. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه، در دور اول انتخابات سال ۲۰۱۷، تنها ۲۴ درصد آرا را کسب کرد.

امانوئل مکرون، جوان‌ترین رئیس جمهور تاریخ فرانسه در دوران ۵ ساله حاکمیت خود با بحران‌های زیادی از جمله «جلیقه‌زردها» و شیوع ویروس کرونا روبرو بوده است.

مکرون مسئله مسکن را به محور برنامه‌های تبلیغاتی خود در سال ۲۰۱۷ تبدیل کرد. امروز، افزایش تورم در فرانسه و اتحادیه اروپا رکوردشکنی کرده و مسکن در حال حاضر گران‌تر از زمان بحران کرونا است.

یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که از هر چهار فرانسوی، سه نفر احساس می‌کنند که قدرت خریدشان کاهش یافته و ۹۰ درصد جمعیت این کشور نگران مسئله مسکن هستند. در حالی که قشر بالای جامعه ممکن است از عهده این قیمت‌های بالا برآیند، اما مشخص است که سایر اقشار جامعه فرانسه شدیداً نگران هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوپن: ۸۰ درصد جوانان فرانسوی می‌خواهند کشور را ترک کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..