تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف وکولاک ۶ محور اصلی کردستان را مسدود کرد

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج سرهنگ عیسی گوهری رییس پلیس راه کردستان گفت: هم اکنون مسیرهای بانه - سقز، سقز - مریوان، سروآباد - کامیاران، مریوان - هورامان، سنندج - دیواندره و دیواندره - سقز مسدود است.

گوهری با بیان اینکه عبور هر نوع کشنده در جاده بیجار - دیواندره گفت: اتوبوس‌هایی که از مبدا اهواز و از جاده‌های استان کردستان به مقصد استان آذربایجان تردد می‌کنند توجه کنند که امکان عبور از این مسیرها را ندارند.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر مسیر قروه - دهگلان - سنندج باز است گفت: در صورت مسدود شدن این مسیر ناچار به اسکان اضطراری مسافران در قروه خواهیم بود.

رییس پلیس راه کردستان با تاکید بر اینکه مردم بویژه ساکنین روستا از هرگونه سفری اجتناب کنند گفت: تردد در مسیرهای باز هم با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

گوهری گفت: همه دستگاه‌های مرتبط از جمله پلیس راه، راهداری و هلال احمر در مسیرهای مختلف حضور داشته و در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

طبق اعلام هواشناسی کردستان سامانه بارشی از روز جمعه وارد استان شده و فعالیت سامانه به صورت بارش برف و باران تا روز سه‌شنبه هفته جاری تداوم خواهد داشت.

طبق اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان بر اثر بارش برف و کولاک از روز گذشته، راه ارتباطی ۵۲ روستای استان مسدود است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف وکولاک ۶ محور اصلی کردستان را مسدود کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..