تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس راه: سفر‌های خود را به تعویق بیندازید

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از صدا و سیما، سرهنگ محبی در ارتباط تصویری با استودیو خبر ۲۱ یکشنبه شب شبکه یک سیما درباره محور‌های مسدود شده هم گفت: در استان کردستان محور دهگلان، حسین آباد، بانه، قوپان، سقز، بانه و در استان سیستان و بلوچستان محور ایرانشهر و در استان هرمزگان محور جاسک و همچنین در بیشتر محور‌های روستایی و فرعی در استان‌های دیگر بسته شده است.

وی ادامه داد: همکاران سازمان راهداری در تلاش برای بازگشایی محور‌ها هستند.

سرهنگ محبی درباره اجرای طرح زمستانی پلیس راه تا ظهر امروز در آذربایجان غربی هم گفت: امسال ۲۰ روز زودتر نسبت به سال‌های گذشته بدلیل بارش‌های زودرس طرح زمستانی اجرا شده است و این خبر به هیچ وجه صحت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۶ استانی که بارش برف و باران دارند تمام همکاران پلیس در محور‌ها حضور دارند و امکان ندارد در این ساعت در محور‌های ذکر شده که بارش برف و باران باشد و پلیس و به ویژه فرماندهان و روسای پلیس راه استان‌ها در منزل باشند.

وی به رانندگانی که قصد مسافرت در این روز‌ها را دارند توصیه کرد: در محور‌های کوهستانی تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست و پلیس در محل‌ها حضور دارند و اجازه تردد نخواهند داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس راه: سفر‌های خود را به تعویق بیندازید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..