تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف یک بمب پس از ۸۰ سال در اسپانیا

پلیس اسپانیا یک بمب ۵۰ کیلوگرمی عمل نکرده مربوط به دوره جنگ داخلی این کشور را با راهنمایی مردی که در بیش از ۸۰ سال پیش در کودکی، شاهد انداختن آن توسط هواپیما‌های بمب افکن ایتالیای فاشیست بود، به کمک دستگاه فلزیاب کشف و خنثی کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

کار ساخت وساز در شمال شرقی اسپانیا در پی هشدار یک مرد محلی در باره وجود بمب عمل نکرده در این مکان متوقف شد.

این مرد به یاد آورد هنگامی که ۶ ساله بوده، نیروی هوایی ایتالیا در حمایت از نیرو‌های ملی گرای ژنرال فرانسیسکو فرانکو در جنگ داخلی، به این مکان حمله کرده و بمب انداخته، اما بمب عمل نکرده است.

جنگ داخلی اسپانیا، از ۱۷ ژوئن ۱۹۳۶ تا اول آوریل ۱۹۳۹ پس از کودتای بخشی از ارتش علیه جمهوری اسپانیا رخ داد که در آن نیرو‌های طرفدار جناح چپ معروف به جمهوری‌خواهان از نیرو‌های معروف به ملی گرایان شکست خوردند و دوره طولانی دیکتاتوری ژنرال فرانکو در اسپانیا آغاز شد که تا مرگ او در سال ۱۹۷۵ ادامه یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف یک بمب پس از ۸۰ سال در اسپانیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..