تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸۵ درصد از دانش آموزان دوز دوم واکسن را زدند

به گفته وزیر آموزش و پرورش ۹۸ درصد مدارس کشور برای حضور دانش آموزان فراهم شده است.

یوسف نوری گفت: حدود ۲ درصد از مدارس برای حضور دانش آموزان دچار مشکل هستند که برای آن‌ها هم از طریق روش‌های مختلف در حال حل مشکل هستیم و ۸۵ درصد از دانش آموزان دوز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند و همکاران باید در مدارس حضور پیدا کنند.

وزیر آموزش و پرورش متذکر شد که در برخی از مناطق حضور در مدرسه‌ها مختل شده و از همکاران درخواست می‌کنم که امکان برگزاری حضوری کلاس‌های درس را فراهم کنند.در مناطق روستایی و شهری‌های دایر،  بازگشایی‌ها انجام شده و کلاس‌های درس دایر است. در ۹۸ درصد مدارس کشور شرایط برای حضور دانش آموان فراهم شده است. 

یوسف نوی اعلام کردکه با گروه بندی دانش آموزان می‌توان جمعیت کلاس‌ها را کاهش داد و با همکاری شهرداری فضاهای جانبی فرهنگی، هنری و ورزشی در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد و مدیران از این فضاها استفاده کرده تا دانش آموزان بیشتری حاضر شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸۵ درصد از دانش آموزان دوز دوم واکسن را زدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..