تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنا: در هر وزن مسابقات انتخابی تیم ملی سه نفر را انتخاب خواهیم

به گزارش رکنا ورزشی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد فرایند انتخاب میزبان مسابقات کشور بر چه اساسی تصمیم گیری شده است گفت: بر اساس فرایندی که از قبل ترسیم شده ما مسابقات قهرمانی کشور را در زاهدان برگزار کردیم و الان هم مرحله دوم فرایند انتخابی تیم‌ملی در حال برگزاری است در مسابقات انتخابی جام تختی که سه نفر از مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شدند که از انتخابی جام تختی هم در هر وزن سه نفر انتخاب می شوند که مسابقات خوبی را در جام تختی برگزار کنند.که تقریبا فرایند داخلیمون به اتمام برسد .

وی در مورد سطح مسابقات گفت: سطح‌مسابقات بد نیست و ما بضاعتمان به اندازه کشتی ازاد نیست ولی در مجموع مسابقات خوب برگزار شد به خصوص در نوبت بعدازظهر امروز مبارزه های پایاپایی برگزار شد و فردا هم مسابقات پنج وزن دوم برگزار می شود که نفرات انتخاب شوند تا مسابقات خوب و جذابی را در جام تختی داشته باشیم که در چهار وزن ۵۵ ، ۶۰،  ۷۲،  ۸۷  کیلوگرم مرحله انتخابی نهایی آن برگزار خواهد شد. در جام تختی همه مدعیان رو در رو با هم مبارزه کنند و یک تیم خوب برای مسابقات جهانی سال ۲۰۲۲ در صربستان و بازیهای اسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین انتخاب شوند .

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی عنوان در خصوص برنامه کادر فنی برای قهرمانی جهان و بازیهای اسیایی گفت: طبیعتا با فاصله کمی که بین این دو رویداد وجود دارد فکر نکنم بتوانیم از یک تیم و یا یک نفر در دو مسابقه استفاده کنیم. همان طور که می دانید بازیهای اسیایی در شش وزن المپیکی برگزار میشود که شش نفر برای بازیهای آسیایی و ده نفر برای پیکارهای جهانی انتخاب خواهند شد وی در خصوص اغاز اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی نیز گفت تا انتخاباتمان نهایی نشود اردویی نداریم و بعد از جام تختی در اوایل اسفند ماه اردوهای تیم ملی در نیمه دوم اسفند  ۱۴۰۱ آغاز می شود.

وی ادامه داد برای مسابقات قهرمانی اسیا که فروردین ماه در اولان باتور مغولستان برگزار میشود اردوها ادامه خواهد داشت چرا که بعد از قهرمانی اسیا تورنومنت های بین المللی رو پیش رو داریم .

بنا در مورد برگزاری انتخابی جام تختی طی دو روز گفت: بنا شد که اگر موافقت همه مربیان باشد از نظر من نیز مشکلی نخواهد داشت که مورد موافقت همه مربیان قرار گرفت

بنر دوره ارز دیجیتال - I3



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنا: در هر وزن مسابقات انتخابی تیم ملی سه نفر را انتخاب خواهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..