تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک کمیته امداد قم به درمان نیازمندان مبتلا به ایدز و هپاتیت

۲۳:۰۴ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

۸۰۳۲۵۱۲

۲۳:۰۴ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

۸۰۳۲۵۱۲

دانلود PDF

مدیرکل کمیته امداد قم عنوان کرد؛

دانلود PDF

باشگاه خبرنگاران جوان قم --به نقل از کمیته امداد استان قم، محسن مسعودیان راد،مدیرکل کمیته امداد قم امروز در دیدار با مددجویان مبتلا به هپاتیت و HIV مثبت استان قم با اشاره به آیه شریفه مَنْ قَتَلَ نَفْسَا بِغَیرِ نَفْسٍ أوفَسادٍ فِی الأَرضِ فَکانَّما قَتَلَ النَّاسَ جمیعاً وَ مَنْ أَحْیا‌ها فَکأَنَّما اَحیا النَّاسَ جمیعاً گفت: اثر ناهنجاری‌های اجتماعی فقط برای یک نفر نیست بلکه یک امت و یک نسل را به فساد می‌کشاند.

او گفت: درمانگران افراد مبتلا به هپاتیت و HIV مثبت خسته و نا امید نشوند و کمیته امداد استان قم هم آن‌ها را برای درمان مددجویان و افراد نیازمند مبتلا به این بیماری‌ها یاری خواهد کرد.

مسعودیان راد گفت: به مددجویان و افراد نیازمند مبتلا به ایدز و هپاتیت که برای درمان خود با مراکز درمان آسیب‌های رفتاری همکاری کنند، کمک می‌شود.

در این دیدار  از ۲۵ نفر از مددجویان مبتلا به هپاتیت و HIV مثبت که با مراکز درمانگر همکاری خوبی داشته اند با اهدای کارت هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک کمیته امداد قم به درمان نیازمندان مبتلا به ایدز و هپاتیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..