تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه بوشهر: بیانیه گام دوم انقلاب بهره‌وری از مقاومت ۴۰ ساله برای پیشرفت است

در دیدار عبدالرحمن معاشر با نماینده ولی فیه مطرح شد

عبدالرحمن معاشر رئیس هیات موسس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی و هیات همراه روز شنبه با آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری دیدار و گفتگو کردند .

گروه سیاسی:عبدالرحمن معاشر رئیس هیات موسس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی و هیات همراه روز شنبه با آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری دیدار و گفتگو کردند .
در ابتدای این دیدار عبدالرحمن معاشر با ارائه گزارش جامع روند تاسیس و شکل گیری این جمعیت و اهداف آن را بیان و اظهار داشت :
به گزارش بولتن نیوز،هدف از تاسیس این تشکل تلاش برای تبیین و ترویج و تعمیق و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است و در تلاش هستیم با حضور جوانان مومن و متعهد و متخصص در غالب کارگروههای تخصصی از ظرفیت نیروی جوان و متخصص کشور در راستای اهداف انقلاب اسلامی بهره ببریم .
نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر هم ضمنتشکر و تقدیر از اعضای جمعیت فرمودند
بهره‌برداری مطلوب از بیانیه گام دوم انقلاب برای رسیدن به اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب ضروری است.
وی بیان کرد: گام دوم انقلاب بهره‌وری از موفقیت ۴۰ ساله انقلاب است که باید از سند تدوین شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به هدف‌های مورد نظر تلاش همه جانبه کرد.
صفایی بوشهری افزود: درک ضرورت بیانیه گام دوم انقلاب و فهم آن، طراحی سیاست راهبردی و راهبری، حوزه لجستیک و پشتیبانی و  نظارت و بازتولید آن فوق العاده مهم است.
وی با اشاره به اینکه در ساختار تمدن اسلامی کانون و اساس ولایت است اضافه کرد: هر گاه ادیان الهی در این منظومه حول محور ولایت حرکت کردند تمدن آفرین شدند اما هر وقت این حرکت کُند بوده و برای فکر خودشان اصالت قائل بودند و یا حرکت نکردند، گذشته از اینکه تمدن حاصل نشد بلکه تمدن موجود نیز از بین رفت که نمونه آن عثمانی است.
امام جمعه بوشهر افزود: انقلاب اسلامی ایران در اندیشه تحقق تمدن جامع اسلامی در همه ابعاد است.
صفایی بوشهری استان بوشهر را در همه عرصه‌های انقلاب پیشتاز و پیشگام دانست و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در سال ۹۸ در این استان عملیاتی شد و این استان به عنوان الگو در این زمینه در کشور معرفی شد.
وی تصریح کرد: استان بوشهر در تنظیم سند اقتصاد دانش بنیان، منطقه ویژه علم و فناوری، حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در کشور ممتاز و الگو است.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب سال‌ها از زمان جلوتر است گفت: سند بیانیه گام دوم انقلاب در تمام لایه‌های جامعه با همکاری مسئولان، باید فرهنگ سازی و اجرایی شود.
وی یادآور شد: حرکت در خط ولایت ضامن موفقیت و پیشرفت و خلاف آن عامل سقوط، توقف و میرایی است.
صفایی بوشهری افزود: از بیانیه گام دوم انقلاب و فرصت هایی که ولایت در اختیار جامعه می گذارد نباید استفاده ابزاری شود بلکه باید خود را هزینه اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب کرد.
امام جمعه بوشهر با اشاره به گفتمان سازی هدایت های ولایت، افزود: باید هر فردی در جامعه بر اساس ظرفیت وجودی خود یک رسانه و مجری فرامین رهبر معظم انقلاب باشد و از تمام ظرفیت خود در این زمینه استفاده کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه بوشهر: بیانیه گام دوم انقلاب بهره‌وری از مقاومت ۴۰ ساله برای پیشرفت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..