تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری آیین نکوداشت اسوه‌های صبر و مقاومت در گیلان+گزارش

به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا

همزمان با سالروز رحلت حضرت ام البنین سلام الله علی‌ها نهمین آیین نکوداشت اسوه‌های صبر و مقاومت با تجلیل از مادران و همسران شهدای والامقام در رشت برگزارشد.

برگزاری آیین نکوداشت اسوه‌های صبر و مقاومت در گیلانبه گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گیلان ؛ استاندارگیلان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی بصیرت ، گوش به فرمان، ولی فقیه بودن و آگاه به زمان را از ویژگی‌های بارز شهدا دانست و گفت: همه شهدا مرد میدان عمل، جهاد و کار بودند.

دکتر اسدالله عباسی با تاکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی وصیانت از وصایای شهدا ، افزود : سخنان و درد دل‌های مادران و همسران شهدا باید مستند شود تا نسل آینده و جوان کشور با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شوند و آرمان‌های شهدا فراموش نشود.

وی مهار بیماری کرونا ، تامین کالا‌های اساسی مردم، رفع تحریم‌ها و بهبود وضعیت اقتصادی را مهمترین الویت کاری دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت : برخی‌ها سعی دارند با سیاه نمایی اقدامات و تلاش‌های دولت را ناچیز جلوه دهند.

برگزاری آیین نکوداشت اسوه‌های صبر و مقاومت در گیلاناستاندارگیلان با بیان اینکه نگاه دولت حاکمیتی و مدیریتی است افزود: همه باید با وفاق و همدلی بدور از هرگونه تفرقه افکنی اجازه دهیم تا برکات خدمت صادقانه دولت عاید مردم شود.

زهرا یعقوب نژاد مدیر کل زنان و خانواده استانداری گیلان هم در این مراسم با بیان اینکه گیلان بیش ۳ هزار و ۸۹۰ مادر و همسر شهید در قید حیات دارد گفت: مادران و همسران شهدا با الگوگیری از حضرت ام البنین سلام الله علی‌ها و تقدیم عزیزانشان در راه اسلام دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند، و امروز وظیفه تمام آحاد جامعه است که از این سمبل‌های ایثار و مقاومت تجلیل کنند.

وی همچنین گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با مفاهیم عشق ، وفاداری و ایثارگری ۹۵۰ نفر در مسابقه کتابخوانی دختر شینا" خاطرات همسرشهید ابراهیم" شرکت کردند، که ۱۰ نفر برگزیده شدند.

در این همایش از ۴۰ خانواده شهید قدردانی شد.

از برنامه‌های جانبی این همایش خاطره گویی همسر سردارشهید محمد علی حق بین ، برگزاری نمایشگاه کتاب و پای درد دل‌های مادران شهدا نشستن استاندار گیلان بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری آیین نکوداشت اسوه‌های صبر و مقاومت در گیلان+گزارش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..