تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرد جوان روی سرش بنزین ریخت پلیس فرشته نجات شد / خودکشی سوزناک

به گزارش رکنا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه اظهار داشت؛ برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قصد خودکشی فردی  در یک واحد تجاری و خدماتی در مرکز شهر مراغه، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ و جانشین انتظامی شهرستان و رئیس پلیس پیشگیری و یگان امداد در محل حاضر شدند.

با حضور پلیس مشاهده گردید که مرد جوانی با ریختن بنزین روی خود قصد خودسوزی را دارد که عوامل پلیس حاضر در صحنه با اقدامات روانشناختی و تکنیک گفتگو و با استفاده از شیوه های پلیسی و عکس العمل سریع ، توانستند وی را دعوت به آرامش کرده و از این اقدام منصرف و جانش را نجات دهند.

بنر دوره ارز دیجیتال - I3



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرد جوان روی سرش بنزین ریخت پلیس فرشته نجات شد / خودکشی سوزناک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..