تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی شهرداری ورامین در خانه

تیم والیبال شهرداری ورامین در خانه در برابر مهمان خود آذرباتری ارومیه به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما/ در هفته هجدهم از لیگ برتر والیبال کشور جام شهید حاج قاسم سلیمانی، تیم شهرداری ورامین در سالن شهید گلعباسی این شهر با نتیجه ۳برصفر مهمان خود آذرباتری ارومیه را از پیش رو برداشت.
در این بازی ورامینی ها در دست های اول 25بر 20دوم25 بر15و سوم 30بر28 نتیجه را به نفع خود به پایان رساندند تا امیدوار به صعود به مرحله حذفی شوند.
ساسان خداپرست سرمربی تیم شهرداری ورامین ضمن رضایت از داوران این دیدار گفت: بازی بسیار خوب و حساسی بود و ما به این برد نیاز داشتیم تیم آذرباتری با توجه به این که در مقابل تیم گنبد برنده بود، با روحیه خوبی وارد زمین شد و ما با این که در دست دوم ولایی یکی از بازیکنانمان ، مصدوم شد اما توانستیم پیروز این دیدار باشیم.
رحمان رئوفی، سرمربی تیم آذر باتری ارومیه نیز حضور تماشاچیان را علت اصلی برهم خوردن تمرکز بازیکن های تیمش اعلام کرد و افزود: بچه ها نتوانستند برنامه های خود را در زمین بازی پیاده کنند ولی در دست دوم به محیط عادت کردیم و کمی بازی بهتر شد ولی در کل نتیجه بازی برای ما خوب نبود.
از نکات قابل توجه  این دیدارحضور حدود ۴۰۰تماشاگر ورامینی در سالن شهید گلعباسی بود که شور و حال خوبی را به بازیکنان تزریق کرد.
 درهفته آینده و نوزدهم شهرداری ورامین مهمان مس رفسنجان و آذرباتری ارومیه میزبان لبنيات هراز آمل است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی شهرداری ورامین در خانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..