تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونی نسخه‌های ویژه هدفون، ایرفون و واکمن اسپایدرمن ادیشن را رونمایی کرد

به‌گزارش گیزموچاینا، سونی سری جدید دستگاه‌های مرد عنکبوتی (Spider-Man No Way Home) را به وب‌سایت ژاپنی این شرکت اضافه کرده است. هدفون‌ و ایرفون‌های ویژه در مدل‌های WF-1000XM4 و WH-1000XM4 با کیفیت صوتی بهتر و عملکرد کلی پیشرفته معرفی شده‌اند. این دو مدل از قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، کیفیت صوتی با وضوح رضایت‌بخش، عمر باتری طولانی و چندین ویژگی دیگر برخوردار‌‌‌ند که تمامی مجموعه را متمایز می‌کند.

ایرفون اسپایدرمن ادیشن سونی

مقاله‌ی مرتبط:

همچنین در مجموعه مرد عنکبوتی، واکمن NW-A105 گنجانده شده است که طراحی‌اش به نسخه‌ی ویژه‌ی هدفون و ایرفون شباهت دارد. این مدل‌ها در رنگ‌های سبز تیره و قرمز روشن عرضه خواهند شد. جزئیات بیشتر این سری در وب سایت سونی ژاپن دردسترس است.

واکمن اسپایدرمن ادیشن سونی

هدفون‌ و ایرفون WF-1000XM4 و WH-1000XM4 ویژگی‌های چشمگیری دارند و سونی اکنون با کمی تغییر در برخی از جنبه‌های مشخصات آن‌ها با مجموعه‌ی جدید، رنگی به مدل‌ها اضافه کرده است. مشخص نیست که مدل‌های ویژه در چه مناطقی دردسترس خواهند بود؛ اما بدیهی است که اولویت بیشتری به بازار داخلی ژاپن داده می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونی نسخه‌های ویژه هدفون، ایرفون و واکمن اسپایدرمن ادیشن را رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..