تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ مثبت علی کریمی برای شرکت در مناظره تلویزیونی

بعد از صحبت‌های قربانعلی الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان در خصوص صحبت‌های علی کریمی و دعوت از او برای حضور در برنامه تلویزیونی، مالک سابق باشگاه سپیدرود از این دعوت استقبال کرد.

کریمی می‌گوید: من با کمال میل حاضرم یکبار برای همیشه رودررو با ایشان صحبت کنم تا اگر شک و شبهه‌ای برای هواداران وجود دارد برطرف شود. اما به یکی دو مورد باید اشاره کنم اول این که خود آقای الماسخاله بهمن سال ۹۷ با خبرگزاری‌ها مصاحبه کرده بود که من به تمام تعهداتم در قبال خرید تیم عمل کردم و مورد دیگر این که اوایل سال ۹۸ در خواست کردم که در برنامه تلویزیونی حاضر شویم تا ابهامات از میان برود که شنیدم با مخالفت ایشان مواجه شد.

به هرحال در تمام سال‌های مدیریت‌شان کارنامه‌ای که از خود به جا گذاشته‌اند برای هواداران مشخص است و به قول معروف پیه‌اش به تن اهالی فوتبال گیلان خورده و البته عملکرد من هم همین طور. اما اگر شک و شبهه‌ای در خصوص تعهدات من در مورد سپیدرود وجود دارد حاضرم در برنامه تلویزیونی با حضور ایشان شرکت کنم.

بیشتر بخوانید: بنیتس دوباره اخراج شد سامان قدوس همچنان چسبیده به نیمکت! کی‌روش مجوز بازگشت به فوتبال ایران را گرفت/عکس

253 256




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ مثبت علی کریمی برای شرکت در مناظره تلویزیونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..