تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موبایل 7، نامی مطمئن در زمینه خرید اقساطی گوشی

در‌حال‌حاضر، گوشی هوشمند به ابزاری ضروری تبدیل شده است؛ به‌خصوص با شروع همه‌گیری ویروس کرونا که مجبور‌‌‌‌یم بسیاری از کار‌های خود را به‌صورت مجازی انجام دهیم. شرایط ایجاب می‌کند که دانش‌آموزان برای حفظ سلامت خود به‌صورت مجازی آموزش ببینند و کارمندان دورکاری کنند.

خوشبختانه نسل جدید گوشی‌های هوشمند امکان بررسی دمای آب‌و‌هوای مناطق مختلف جهان، مدیریت زمان، مسیریابی، کپی، ذخیره و ارسال مدارک، خواندن مطلب و دیگر کار‌ها را برای ما فراهم کرده‌اند. اغلب این عملکرد‌ها به اتصال اینترنت و نصب نرم‌افزارهای مختلف مانند اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی واتساپ تلگرام توییتر و اینستاگرام نیاز دارند.

متأسفانه با اینکه اخیرا تقاضای مشتریان برای خرید موبایل افزایش پیدا کرده است، به‌دلیل سیر صعودی قیمت دلار و نرخ ارز و کاهش واردات و عرضه قیمت‌های شوکه‌کننده برند‌های خارجی و داخلی را شاهد هستیم. در این شرایط، توصیه می‌کنیم روی خرید اقساطی گوشی فکر کنید!

خوشبختانه ما در فروشگاه موبایل 7 مدت طولانی است که خرید اقساطی گوشی موبایل را با بهترین شرایط برای تمام مردم ایران فراهم کرده ایم. در فروشگاه موبایل 7، هر روز با سیل عظیمی از نظرات مثبت و مشتریان وفادار مواجه هستیم که نشان می‌دهد در امر فروش اقساطی موفق بوده‌ و رضایت مشتریان را جلب کرده‌ایم.

موبایل7

مزایای خرید اقساطی گوشی موبایل

تجربه نشان داده است که خرید قسطی انواع کالا‌های دیجیتال مانند موبایل، دوربین دیجیتال، لپ‌تاپ و دیگر وسایل هم برای فروشنده هم برای مشتری با مزایای بسیاری همراه است. برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

با اینکه مشتری پس از پرداخت اولین قسط فقط بخشی از مبلغ کالا را پرداخت کرده است، می‌تواند در همان لحظه گوشی یا کالای مدنظر خود را دریافت کند. مطمئناً خرید اقساطی گوشی موبایل از بار مالی و روانی وارد‌شده به مشتری کم می‌کند؛ به‌خصوص در شرایط فعلی که به‌دلیل تحریم‌ها، قدرت خرید مردم عزیز ایران کاهش یافته است. خرید اقساطی گوشی به مشتری کمک می‌کند تا دیگر برای پس‌انداز کل قیمت کالا صبر نکند. مطمئناً فروش اقساطی برای فروشنده نیز سود خوبی دارد؛ زیرا با وجود کارمزد ماهانه و نوسان‌های قیمت ارز، درنهایت می‌تواند اندکی پول بیشتر از بهای نقدی کالا از مشتری دریافت کند.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرگونه اقدامی، ابتدا به صفحه خرید اقساطیگوشی فروشگاه موبایل 7 مراجعه کنید تا از قوانین کامل آن مطلع شوید. ما در فروشگاه موبایل 7 امکان خرید اقساطی بدون پیش‌پرداخت، بدون چک، بدون ضامن و با اقساط ۱ تا ۲۴ ماه را برای تمام مردم فراهم کرده ایم.

شما درهرصورت به ضامن نیازی ندارید و فقط اعتبار و معدل حساب شما موردتوجه فروشگاه است. برای ضمانت خرید اقساطی می‌توانید سفته یا چک یا حتی نامه کسر از حقوق ارائه دهید. خدمات فروشگاه موبایل 7 محدود به تهران نیست و امکان ارسال کالا به سراسر کشور وجود دارد.

یکی از مزیت‌هایی که برای اطمینان‌خاطر و راحتی شما مشتریان عزیز فروشگاه موبایل 7 فراهم کرده ایم، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و ضمانت اصالت کالا است. درباره خرید اقساطی گوشی، بسیاری از مسائل به شما بستگی دارد. اگر به پراخت طولانی‌مدت اقساط تمایلی ندارید، بهتر است از ابتدا وارد این مسیر نشوید. درحالی‌که افرادی وجود دارند که حاضرند برای داشتن گوشی برند دو سال قسط بدهند.

همان‌طورکه می‌دانید، قیمت گوشی‌های برند مانند سامسونگ و اپل افزایش فراوانی یافته است و گاهی امکان خرید ان‌ها به‌صورت نقدی وجود ندارد! تنها مشکل موجود برای خرید اقساطی گوشی‌های گران‌قیمت این است که شاید مجبور باشید بیش از دومیلیون تومان در ماه قسط پرداخت کنید و مطمئناً فشار مالی مضاعفی برای شما محسوب می‌شود. به‌همین‌دلیل، توصیه می‌کنیم بیشتر به‌سراغ گوشی‌های میان‌رده با امکانات عالی بروید.

اگر اخیرا گوشی شما دزدیده یا خراب شده است و دیگر تعمیر‌شدنی نیست، در نبود پس‌انداز مالی، کافی است به فکر خرید اقساطی باشید. در این شرایط، حتی با وجود درآمد ماهیانه کم نیز می‌توانید جایگزین مناسبی برای گوشی قبل خود تهیه کنید.

موبایل7

سخن آخر

اگر به هر دلیل به‌دنبال خرید اقساطی گوشی هستید، توصیه می‌کنیم پیش از هرگونه اقدامی از میزان سودی مطلع شوید که فروشنده بابت قسط‌بندی از شما دریافت می‌کند. معمولا فروشندگان معادل ۳۰ تا ۵۰ درصد از قیمت کالا را به‌عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌کنند و برای هر ماه پرداخت اقساط حدود ۱۵ درصد سود در نظر می‌گیرند. این در حالی است که ما در موبایل 7 از این فرمول استفاده نمی‌کنیم و مشتریان می‌توانند گوشی دلخواه خود را با هر شرایطی در کنار سود منطقی تهیه کنند.

شما می‌توانید هر گوشی از برند‌های اپل، سامسونگ، شیائومی و موتورولا را به‌صورت اقساطی از ما بخرید. البته علاوه‌بر گوشی موبایل، انواع لوازم خانگی و قطعات کامپیوتر را نیز به‌صورت اقساطی می‌توانید تهیه کنید. برای اطلاع از موجودی انبار فروشگاه موبایل 7، می‌توانید به وب‌سایت ما مراجعه کنید.

تیم پشتیبانی قوی فروشگاه موبایل 7 از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۹ ازطریق خط ویژه تلفن ۰۲۱۶۲۷۰۲ آماده پاسخ‌گویی به مشکلات و انتقادها و پیشنهاد‌ها شما هستند. پیشنهاد می‌کنیم فرصت خرید از فروشگاه موبایل 7 را از دست ندهید!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موبایل 7، نامی مطمئن در زمینه خرید اقساطی گوشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..