تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام رئیس AFC به تیم ملی فوتبال زنان ایران

آفتاب‌‌نیوز :

شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال برای تیم ملی فوتبال زنان ایران و هوادارانش آرزوی موفقیت کرد.

در این نامه آمده است که" به مناسبت شروع جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا ۲۰۲۲ در هند در هفته آتی، فرصت را غنیمت شمرده و برای تیم ملی فوتبال زنان ایران، طرفداران و تمام خانواده فوتبال شما رویدادی خاطره ساز و موفق را آرزو می‌کنم.

در این مسابقات که ۱۲ تیم در آن شرکت می‌کنند، تیم ملی فوتبال ایران توانایی خود را برای الهام بخشیدن در سطح قاره اثبات کرده و الگویی برای دختران و زنان فوتبالیست است. من برای آنان عملکردی خوب را در آماده سازی شان آرزومندم.

پتانسیل وسیعی در آسیا وجود دارد و ما مصمم هستیم تا کمک کنیم فوتبال زنان با تمرکز بر روی توسعه و رشد در تمام جنبه‌های فوتبال بانوان به قدرت واقعی خود پی ببرد. من نیز شما را به تماشای این رویداد هیجان انگیز دعوت می‌کنم. "

تیم ملی فوتبال زنان ایران برای اولین بار به جام ملت‌های آسیا صعود کرده است و از ۳۰ دی ۱۴۰۰ کار خود را در این رقابت‌ها آغاز می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام رئیس AFC به تیم ملی فوتبال زنان ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..