تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بایدن خواهان بازگشت به حلقه برجام است

به گزارش تابناک، حسین نوش آبادی در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص نامه ۱۱۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن برای ترک مذاکرات برجامی با ایران، گفت: متاسفانه در درون حاکمیت آمریکا نسبت به توافق برجام اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد و بعضا نیز مواضع متناقض نسبت به سیاست های ترامپ و بایدن مشاهده می شود.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چنین موضع گیری هایی نسبت به برجام بیشتر جنبه سیاسی دارد، اظهار کرد: در واقع جناح های مخالف دولت ها در ایالات متحده تلاش می کنند با طرح موضوعات مختلف حریف خود را ضعیف جلوه دهند.

وی با یادآوری اینکه انتخابات مجلس آمریکا در پیش بوده و بایدن می خواهد عنوان کند در روند مذاکرات نقش داشته و برگ برنده در دستانش قرار دارد، ادامه داد: این مهم در حالیست که وی مخالفان جدی و سرسختی در مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا دارد لذا انها می خواهند دست بایدن را کوتاه کنند تا منفعت سیاسی از برجام نداشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: این امر در حالیست که دولت بایدن درصدد نزدیک شدن به ایران و حضور در حلقه برجام و پیوستن به توافق بین المللی برای جبران برخی اشتباهات ترامپ است؛ در واقع بایدن می خواهد برای انتخابات آتی این کشور امتیاز کسب کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نامه ۱۱۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن برای ترک مذاکرات برجامی با ایران در روند مذاکرات برجامی تاثیری نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: دولت آمریکا علی رغم فشارها مصمم است شرایطی را فراهم کند تا در جلسات وین حضور داشته باشند و اکنون نیز غیر مستقیم حضور دارند؛ به عبارتی برخی کشورهای طرف برجام با آمریکایی ها ارتباط داشته و مذاکره و مشاوره دارند که بیانگر دیدگاه مخالف دولت با نمایندگان تقاضاکننده ایالات متحده است./




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بایدن خواهان بازگشت به حلقه برجام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..