تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Rogue Land 0.10.1 – بازی اکشن “سرزمین قهرمانان سرکش” اندروید + مود

Rogue Land v0.10.1 + Mod – بازی اکشن جذاب و نقش آفرینی “سرزمین قهرمانان سرکش” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Rogue Land – سرزمین قهرمانان سرکش یکی دیگر از بازی های استودیوی خلاق Huuuge Games – Play Together در سبک اکشن – نقش آفرینی است که به شکل رایگان اما با قابلیت خریدهای درون برنامه ای عرضه شده و در گوگل پلی در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. فارسروید همزمان با انتشار جدیدترین نسخه این بازی آن را تهیه و همراه با یک نسخه مود شده به شکل جداگانه برای دانلود آماده سازی کرده است. این بازی هم مثل ده ها عنوان مشابه در همین سبک از بازی های مشهوری مثل Archero و Tales Rush الگوبرداری کرده است. این الگوبرداری نه فقط از بخش سبک گیم پلی، بلکه در ساختار کلی بازی از جمله نوع گرافیک و طراحی ها، داستان و حتی نام گذاری عناوین و اسم بازی انجام شده است. به هر ترتیب چیزی که مشخص هست این است که این سبک از بازی ها که حتی کمپانی های بزرگی مثل SQUARE ENIX با ساخت بازی Tomb Raider: Reloaded به سراغ آن رفته اند، سبکی نسبتاً جدید و مورد توجه برای بازی های موبایلی است و همین مسئله باعث شده تا هر سال به تعداد توسعه دهندگان این نوع از بازی ها افزوده شود. بازی Rogue Land نیز با بهره گیری از نقاط قوت این بازی ها ساخته شده و روندی مشابه اما سرگرم کننده و اکشن را برای مخاطبین فراهم کرده است. در ادامه با فارسروید همراه باشید تا با یکدیگر نگاهی کلی به ویژگی های اصلی این بازی اکشن بی اندازیم.

Rogue Land

Rogue Land یک عنوان کاملاً ترکیبی از دو سبک اکشن و نقش آفرینی است. این بازی با یک خط داستانی به شدت کلیشه ای روند ماجرایی بازی را روایت می کند که طبق آن، یک شیطان باستانی دنیای انسان ها را با ارتشی از هیولاها تسخیر می کند و هدف نهایی او نابود کردن بشریت و تمام سرزمین های آن هاست. شما در نقش گروهی از قهرمانان هستید که برای مهار کردن این هجوم دست به کار شده اند. شما باید به مقر اصلی دشمن رفته و نیروهای هیولایی آن ها را از بین ببرید. در این ماجراجویی خطرناک، چالش ها، تهدیدات و خطرهای بسیاری در انتظار شما هستند و کسی جز یک قهرمان واقعی و سرکش قادر به غلبه بر آن ها نیست. پس خودتان را برای یک ماجراجویی پرمخاطره آماده کنید. شما در طول بازی به بخش های مختلفی می روید اما روند کلی و شکل و شمایل آن ها به یکدیگر نزدیک است. مهم ترین چیز در بازی Rogue Land مهارت ها و قابلیت هایی است که هر قهرمان کسب می کند. بازی با حرکت دادن شخصیت بازی به اطراف و شلیک کردن به دشمنان دنبال می شود. شما باید مراقب حملات دشمنان باشید و با عکس العمل های به موقع سعی کنید هیچ آسیبی نبینید. دشمنان شما هیولاهای مختلفی هستند که هرکدام شکل و خصوصیت های خاص خود را دارند. شما همچنین در طول Rogue Land باید با رئیس های بزرگ و خطرناکی هم رو به رو شوید. سازنده بازی گفته که قرار است این عنوان با آپدیت های متوالی محتوای بیشتری دریافت کند تا همیشه روند کلی آن در حال ارتقاء باشد. برای آشنایی بیشتر بازی می توانید ویدئوی تریلر معرفی و تصاویر اسرکین شات آن را مشاهده کنید و سپس از طریق لینک های مستقیم فارسروید اقدام به دریافت آن کنید.

توجه : در نسخه مود بازی پول خرج کنید تا ببینید بجای کم شدن زیاد و زیادتر می شود.

تغییرات نسخه 0.10.1 This version brings minor improvements and bug fixes. Thank you all for helping us improve Rogue Land. We would love to hear feedback through reviews or the "Support" button in the game!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Rogue Land 0.10.1 – بازی اکشن “سرزمین قهرمانان سرکش” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..