تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه هم‌اندیشی کمیته برنامه‌ریزی دهه‌فجر در گلستان برگزار شد

حجت الاسلام رضا دیلمی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان جلسه هم اندیشی دهه فجربه گزارش ایکنا از گلستان،‌ حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در نشست هم‌اندیشی کمیته برنامه‌ریزی دهه فجر با تشکل‌های دینی که امروز 26 دی‌ماه در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: توجه به گفتمان امامین انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث پویایی و بالندگی جامعه خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه خانواده شهدا سرمایه‌های انقلاب اسلامی و عزت جامعه هستند، افزود: خانواده شهدا در شرایط حساس کشور از با ارزش‌ترین داشته‌های خود گذشتند و تقدیم انقلاب کردند، لذا تکریم و تجلیل از آنها در انتقال فرهنگ ایثار  به نسل‌کنونی تاثیرگذار خواهد بود.

 دیلمی با بیان اینکه دهه فجر به عنوان بخشی از هویت و تاریخ انقلاب اسلامی باید برای جوانان بازخوانی شود، تصریح کرد: ایام دهه فجر فرصت ویژه‌ای است که دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط شبکه تبلیغ، تشکل‌های دینی و نهاد‌های انقلابی به مردم به‌ویژه نسل جوان تبیین شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه یکی از محورهای که مقام عظمای ولایت به آن توجه دارد بحث حدوث انقلاب اسلامی است‌، افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که دنیا به شرق و غرب و دو ابر قدرت تقسیم شده بود، لذا انقلاب اسلامی با پشتیبانی از مردم ولایت مدار و با اخلاص امام راحل(ره) توانست عظمت پوشالی غرب را در هم بشکند.

دیلمی با بیان اینکه امروزه جریان‌های معاند و نفوذ استکبار با تمام تلاش خود در برابر عظمت انقلاب اسلامی زانو زده است، اظهار کرد: دشمن به دنبال این است كه هویت و شجاعت را از جوانان ایرانی بگیرد و در میدان نبرد آنها را به زمین بزند چرا كه آنان می‌دانند كه جمهوری اسلامی ایران جوانانی را تربیت می‌كند كه هدفشان ارتقا و پیشرفت كشور در كنار پیشبرد ارزش‌هاست.

در پایان جلسه هریک از تشکل‌های دینی در مورد برنامه‌های استانی و نحوه بهتر اجرا شدن برنامه‌های دهه فجر و گفتمان‌سازی آن با استفاده از ظرفیت مردمی به گفت وگو پرداختند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه هم‌اندیشی کمیته برنامه‌ریزی دهه‌فجر در گلستان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..