تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم| پرتاب موشک بالستیک از روی قطار در کره شمالی

پیونگ یانگ سومی آزمایش موشکی خود را در دو هفته اخیر انجام داد، اما اینبار جهان را شگفت زده کرد چرا که پرتاب دو موشک بالستیک کوتاه برد را از روی قطار انجام داد.

آفتاب‌‌نیوز :

کره شمالی روز گذشته از پرتاب دو موشک هدایت شونده تاکتیکی به سمت هدفی در دریای شرقی خبر داد. این عملیات از روی واگن قطار و با هدف «بررسی و سنجش مهارت و دقت» در فرایندهای عملیاتی انجام شده است.

خبرگزاری دولتی این کشور، یونهاپ، گفت: «وضعیت رزمی این یگان نشان دهنده قدرت مانور و نرخ بالای ضربات در تمرین بود.» ستاد مشترک ارتش کره جنوبی نیز این آزمایش را تایید کرده و برد آن ۴۳۰ کیلومتر اعلام کرد. وزیر خارجه آمریکا در پاسخ، این اقدام را نقض عهدنامه‌های بین‌المللی کره شمالی دانست و خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر این کشور شد.

این سومین آزمایش موشکی کره شمالی در دو هفته گذشته است. کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در پیامی که به مناسبت سال نو ایراد کرده بود از پیگیری برنامه‌های موشکی خود خبر داده بود و به نظر می‌رسد اقدامات او در این زمینه بسیار جدی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم| پرتاب موشک بالستیک از روی قطار در کره شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..