تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس پلیس تهران: نقاط ناامن اعلام شده از سوی شورای شهر صحت ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ درباره بازار ارز و معاملات فردایی گفت: در حال حاضر بازار ارز، یک وضعیت بسیار خوبی رد و طبیعتا در این ایام دلالان و سوداگران اقدامات و فعالیت‌شان کمتر شده است. 

رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: ما به صورت لحظه ای بازار ارز را توسط همکارانمان در پلیس امنیت اقتصادی رصد می کنیم.

وی در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان شورای شهر مبنی بر شناسایی ۲۶ هزار نقطه بی دفاع و ناامن در تهران گفت: ما این موضوع را تایید نمی کنیم و این موضوع کاملا کذب است. چنین چیزی وجود ندارد. من نمی دانم ایشان از کجا این رقم را آورده اند. 

سردار رحیمی تصریح کرد: ما هیچ نقطه ناامنی نداریم. وقوع جرائم در یک جامعه ۱۳ الی ۱۴ میلیونی طبیعی است و مختص کشور ما هم فقط نیست و در همه دنیا به این صورت است، اما اینگونه که ایشان گفته‌اند و باعث تشویش اذهان شدند و ناامنی ایجاد کرده‌اند، کاملا کذب است و تایید نمی شود. 

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به کمبود کلانتری در تهران و اعلام مکرر این موضوع از سوی پلیس، شورای شهر چه کمکی می تواند در این زمینه داشته باشد، گفت: قول هایی در این زمینه از سوی دوستان شورای شهر به ما داده اند تا در بودجه سال آتی مبلغی را اختصاص دهند. من در جلسات مکررا عرض کرده ام که از اعتبارات شهرداری، یک درصد آن را برای بحث امنیت و آرامش اختصاص دهیم و در این صورت قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در دو دهه گذشته این اتفاق نیفتاده است و من امیدوارم در بودجه سال آتی نگاه ویژه‌ای به این موضوع شود. 

وی همچنین درباره وضعیت کیف قاپی و موبایل قاپی گفت: تقریبا وضعیت ثابتی داریم البته در برخی از مقاطع نیز کاهش داشته ایم، اما از نظر ما همین هم خوب نیست. زمانی وضعیت بدی در زمینه موبایل قاپی داشتیم اما در حال حاضر با اجرای پی درپی طرح ها وضعیت در مقاطعی کاهش داشته است.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ما بر جغرافیای جرم کاملا تسلط داریم و براساس آن نفرات و گشتی ها و نیروها را چینش می کنیم تا این مناطق را تحت رصد بیشتری داشته باشیم.

سردار رحیمی در بخش دیگری از صحبت های خود درباره وضعیت معیشت نیروهای پلیس گفت: در مقاطع مختلف فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی اقداماتی در این زمینه داشته اند اما آنقدر عقب ماندگی تاریخی در این زمینه داریم و معیشت و حقوق پرسنل پایین است که این کمک هایی هم که می شود با توجه به تورم مشکلی را حل نمی شود. 

وی ادامه داد: پرسنل خادم، مجاهد و سرباز این نظام در انتظامی کشور با حداقل حقوق به آحاد جامعه خدمت می کنند و امیدوارم مسئولان ذیربط در دولت و دستگاه‌های مختلف به فکر مجموعه نیروی انتظامی باشند. ما صادقانه و بدون ادعا وظیفه خودمان را انجام می دهیم امیدوارم مسئولان هم به فکر سربازان خودشان در پلیس باشند. چراکه ما دائم در حال تلاش هستیم و برعکس خیلی از دستگاههای مختلف نه شب دارد و نه روز و نه تعطیلی و دائم در حال خدمت هستیم. 

به گزارش ایلنا، "زهرا شمس احسان" رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران در صحن شورا از شناسایی ۲۶ هزار نقطه ناایمن در تهران خبر داده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس پلیس تهران: نقاط ناامن اعلام شده از سوی شورای شهر صحت ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..