تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفتمین همایش رشد کسب‌وکار ویدان با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر برگزار شد

حضور شرکت‌کنندگان همایش ویدان از ساعت 7:30 صبح شروع شد که پس از بررسی بلیت ورود و دریافت پک ویژه همایش، در جایگاه های خود مستقر شدند.

بخش افتتاحیه با قرائت آیاتی چند از کلام ا... مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و سخنرانی مجری پیرامون همایش، برنامه‌ها و حامیان این رویداد شروع شد.

بخش اصلی همایش ساعت 9 صبح با سخنرانی دکتر محمدمهدی ربانی آغاز شد. ایشان در ابتدا از شرکت‌کنندگان در این همایش خواستند که به دو سؤال مهم پاسخ دهند. اول اینکه هدف آن‌ها از شرکت در این رویداد چیست؟ دوم دوست دارند چه دستاوردی از این همایش داشته باشند؟

کل آموزش های این همایش توسط دکتر ربانی در 3 بخش برگزار شد. موضوعات و سرفصل های اصلی این همایش در رابطه با استراتژی های نوین بازاریابی ، برندسازی و فروش، ارتباطات و شبکه سازی، سیستم سازی در کسب‌و‌کار و رهبری کسب‌و‌کار بودند که هر موضوع با جزئیات و مثال های ملموس، به صورت کارگاهی توضیح داده شد.

رونمایی از برنامه Meet در همایش رشد کسب‌و‌کار

در پایان سخنرانی محمدمهدی ربانی در بخش اول، از برنامه Meet (Middle East Entrepreneurs Table یا میز کارآفرینان خاورمیانه) رونمایی شد که با استقبال عده کثیری از حضار مواجه شد. Meet یک برنامه جامع شبکه‌سازی برای توسعه، تحول کسب‌وکار و رشد کـــارآفـــریـنـی است که طی 12 ضیافت در یک سال برگزار می‌شود. Meet افرادی ازجمله صاحبان کسب‌وکار، کارآفرینان، مدیران، تجار و بازرگانان موفق، مؤسسین استارتاپ‌ها و متخصصان برتر را دور یک میز می‌نشاند، تا محتوای نوآورانه و سخنرانی‌ها و تجربه‌های به‌روز را دریافت کنند، افراد در این میزگرد تجربیات خود را به دیگران منتقل می‌کنند.

MEET بستری برای شبکه‌سازی و ارتباطات هدفمند، جهت ارتقاء کسب‌وکار است. در MEET افراد باهم آشنا می‌شوند، از یکدیگر یاد می‌گیرند و ایده‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند و ارتباطات قوی و مؤثری را باهم برقرار می‌کنند تا شرایط بیزینس و تجارت خود را با هم‌فکری و همکاری یکدیگر رشد دهند.

ویدان

سایر برنامه‌های جانبی همایش رشد کسب‌و‌کار

این همایش 2 وقت استراحت نیم ساعته داشت که در وقت استراحت از شرکت‌کنندگان پذیرایی صورت گرفت. برگزاری نمایشگاه کتاب، از دیگر برنامه‌های جانبی این همایش بود که با استقبال خوبی از سوی شرکت‌کنندگان مواجه شد.

از ساعت 12:30 الی 14 بعدازظهر، برای استراحت، اقامه نماز و صرف ناهار شرکت‌کنندگان برنامه‌ریزی شده بود.

اجرای زنده گروه موسیقی سون از دیگر برنامه‌های این همایش بود که لحظاتی شاد و پرانرژی و مفرح را برای شرکت‌کنندگان به ارمغان آورد و به آن‌ها انرژی مضاعفی برای گوش دادن به بخش سوم سخنرانی دکتر محمدمهدی ربانی بخشید.

شرکت تکنوپل، تولیدکننده نوارهای لبه PVC، هات استامپ فویل، قرنیزهای پارکتی و گرانول پی‌وی‌سی و شرکت ایران نوین، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز در حوزه شیلنگ‌های هیدرولیک سیم‌دار و نخ دار، اتصالات فابریک و CNC و پنوماتیک و سایر محصولات جانبی و آقای دکتر احمد میرابی، مشاور امور تبلیغاتی از حامیان همایش بزرگ رشد کسب‌و‌کار بودند.

در پایان سخنرانی دکتر محمدمهدی ربانی از خانواده دکتر احمد روستا به پاس 40 سال خدمات ارزنده ایشان در زمینه علم بازاریابی و فرهنگ مدیریت تقدیر به عمل آمد. همچنین از 3 نفر از مدیرعامل های موفق که توانسته بودند کسب وکارهای خود را رشد و توسعه دهند، قدردانی شد و به آن‌ها تندیس نفیس Business Growth به همراه لوح تقدیر اهدا گردید.

برگزاری مراسم قرعه‌کشی و اهداء جوایز به افراد خوش شانس حاضر در همایش، از برنامه‌های اختتامیه این همایش بود.

ویدان

به گواهی شرکت‌کنندگان در این همایش، آموزش های این رویداد بسیار مفید ارزیابی شد و اکثریت افراد حاضر در این همایش رضایت خود را از حضور در این همایش اعلام کردند.

برای افرادی که نتوانستند در این رویداد بی سابقه چه به صورت حضوری، چه به صورت آنلاین شرکت کنند، فیلم این همایش با کیفیت عالی تهیه شده است. جهت دریافت فیلم همایش کسب‌و‌کار همین الان لینک زیر را کلیک کنید.

https://zaya.io/rf7pf




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفتمین همایش رشد کسب‌وکار ویدان با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..