تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاش شد ؛پاسخ لژیونر ملی پوش به یحیی و پرسپولیس

فاش شد ؛پاسخ لژیونر ملی پوش به یحیی و پرسپولیس

دروازه‌بان ایرانی پورتیموننزه یکی از گزینه‌های مورد علاقه یحیی گل محمدی برای نقل و انتقالات زمستانی است و برهمین اساس باز هم به او برای پیوستن به پرسپولیس پیغام داده است.

پیام نیازمند اما به صراحت به پرسپولیسی‌ها جواب داده است: «می‌خواهم در پرتغال و اروپا بمانم و تمایلی به بازگشت به لیگ ایران ندارم!»

گفتنی است یحیی گل محمدی نقل و انتقالات تابستانی نیز خواهان خرید پیام نیازمند شده بود اما دروازه بان فصل گذشته سپاهان اصفهان ضمن رد این پیشنهاد اعلام کرده بود که قصد دارد فوتبالش را در اروپا دنبال کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاش شد ؛پاسخ لژیونر ملی پوش به یحیی و پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..