تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برداشت ذرت دانه‌ای از مزارع بهبهان

پیش بینی می شود ۸ هزار تن ذرت دانه‌ای در شهرستان بهبهان برداشت شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهبهان گفت: برداشت مکانیزه محصول ذرت دانه‌ای از مزارع این شهرستان از نیمه اول آذر ماه آغاز و تا نیمه دوم دیماه ادامه خواهد داشت.برداشت ۸ هزار تن ذرت دانه‌ای از مزارع بهبهان

رشیدی افزود: وسعت مزارع زیر کشت ذرت دانه‌ای در شهرستان بهبهان که محصول آن‌ها به شکل مکانیزه برداشت شده است، بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ هکتار است.

وی اظهار داشت: محصول تولیدی کشاورزان توسط چندین واحد ذرت خشک کنی، در بخش‌های مختلف شهرستان تحویل گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:توزیع بیش از ۹ هزار تن کود و نهاده دامی بین کشاورزان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهبهان ادامه داد: بیشتر اراضی زیر کشت ذرت بهبهان، در بخش‌های مرکزی، دودانگه و زیدون قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برداشت ذرت دانه‌ای از مزارع بهبهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..