تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید تلفن پاناسونیک

تلفن پاناسونیک

تلفن پاناسونیک همچنان در خانه‌ها، ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌های تجاری و … یک وسیله مهم محسوب می‌شود. اما چرا در میان برندهای مختلف، این پاناسونیک است که بیش از سایرین مورد توجه کاربران تلفن‌های ثابت قرار گرفته است؟ جواب این سوال کاملا روشن است: تلفن‌های پاناسونیک از کیفیت، ماندگاری، امکانات و کاربری بسیار مناسبی برخوردار هستند و از لحاظ قیمت هم کاملا مقرون به صرفه هستند. بنابراین کاملا بدیهی است که مشتریان، همچنان به دنبال خرید تلفن پاناسونیک باشند. حال یک سوال مهم‌تر مطرح می‌شود: تلفن پاناسونیک را از کجا بخریم؟

اگر به دنبال خرید یک تلفن پاناسونیک هستید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. زیرا امروز قصد داریم شما را با یک مرکز معتبر و نمایندگی تلفن پاناسونیک در ایران آشنا کنیم. ایده آل گستر برای علاقمندان به محصولات پاناسونیک، یک نام کاملا آشنا و قابل اطمینان محسوب می‌شود. شرکت ایده آل گستر بیش از دو دهه است که به عنوان نمایندگی مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران، مشغول خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است.

ایده آل گستر نمایندگی تلفن پاناسونیک در ایران 

یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت‌های ایده آل گستر، عرضه انواع تلفن‌های پاناسونیک است. این تلفن‌ها به صورت کاملا اورجینال و همراه با گارانتی معتبر 12 ماهه شرکتی به فروش می‌رسند. علاوه بر این، کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر تمامی اطلاعات و راهنمایی تخصصی قبل از خرید را به مشتریان ارائه می‌دهند. همان‌طور که احتمالا می‌دانید تنوع و گستردگی تلفن‌های پاناسونیک بسیار زیاد است و همین موضوع می‌تواند باعث سردرگمی خریداران شود. این‌جاست که کارشناسان فروش ایده آل گستر می‌توانند به شما در انتخاب بهترین و مناسب‎‌ترین تلفن پاناسونیک کمک کنند.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های یک نمایندگی معتبر با مراکز غیر مجاز، ارائه گارانتی معتبر برای محصولات فروخته شده است. شرکت ایده آل گستر کلیه تلفن‌های پاناسونیک را روی سربرگ رسمی خود و به مدت 12 ماه، ضمانت می‌کند. این موضوع می‌تواند خیال شما عزیزان را از هرگونه خرابی یا آسیب دیدگی ناگهانی و بدون دلیل این تلفن‌ها کاملا راحت و آسوده کند.

تلفن‌های پاناسونیک

اورجینال بودن تلفن‌ها هم یکی دیگر از انتظارات خریداران است. با توجه به محبوبیت زیاد تلفن‌های پاناسونیک در کشورمان، متاسفانه نمونه‌های تقلبی و بی‌کیفیت این محصولات که با نام و برند پاناسونیک به بازار عرضه شده‌اند هم رو به افزایش یافته است. تمامی تلفن‌های پاناسونیک که در شرکت ایده آل گستر به فروش می‌رسند، کاملا اورجینال بوده و از لیبل اختصاصی Panasonic برخوردار هستند. به همین دلیل، برای خرید تلفن  پاناسونیک به سختی می‌توان مرکزی معتبرتر و قابل اطمینان‌تر از ایده آل گستر پیدا کرد.

دسترسی به ایده آل گستر 

برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات متنوع این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان، قرار دارد:

مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس www.ideal.org مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های ایده آل گستر (ویژه مشتریان عزیزی که در شهر تهران سکونت دارند) ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر از طریق تماس با شماره تلفن ثابت 02181010

توجه: لطفا قبل از هر اقدامی در زمینه خرید هر یک از محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، اطلاعات و مشاوره‌های لازم و تخصصی را از کارشناسان فروش ایده آل گستر، دریافت نمایید.

انواع تلفن‌های پاناسونیک 

همان‌طور که اشاره شد، تنوع تلفن‌های پاناسونیک زیاد است و این شرکت در ساخت تلفن‌های خود، سلیقه همه مشتریان خود را لحاظ کرده است. به صورت کلی، اگر خرید تلفن پاناسونیک را دارید، باید ابتدا نوع و کاربری آن را مد نظر داشته باشید. این تلفن‌ها به دو دسته اصلی خانگی و اداری تقسیم می‌شوند:

تلفن‌های خانگی پاناسونیک 

تلفن‌های خانگی پاناسونیک برای استفاده در منازل طراحی شده‌اند. اگرچه این روزها تلفن‌های همراه باعث شده‌اند استقبال از تلفن‌های ثابت در خانه‌ها کمتر شود، اما این دستگاه‌ها همچنان از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. دسته اول از تلفن‌های خانگی پاناسونیک، مدل‌های رومیزی هستند که نسل اول تلفن‌های ثابت محسوب می‌شوند. این مدل‌ها از طریق کابل تلفن به پریز آنالوگ مخابرات وصل می‌شوند و قابلیت جابه‌جایی و حرکت ندارند.

تلفن‌ رومیزی

تلفن‌های رومیزی حالت کلاسیک دارند و از امکانات زیادی برخوردار نیستند. به عبارتی دیگر، این مدل‌ها تنها برای برقراری تماس و مکالمه‌های تلفنی کاربرد دارند و از قابلیت‌ها و ویژگی‌های پیشرفته در آن‌ها خبری نیست. این تلفن‌ها هنوز هم در میان کاربران سنتی و افرادی که به دنبال سادگی و قیمت مناسب هستند، طرفدار دارند.

دسته دوم تلفن‌های بیسیم هستند که برخلاف مدل‌های رومیزی، هم قابلیت جابه‌جایی دارند و هم ویژگی‌های پیشرفته‌ای از قبیل منشی تلفنی، روم مانیتورینگ، بلوتوث، ساعت هشدار و … را به کاربران عرضه می‌کند. این تلفن‌ها در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند و از لحاظ امکانات و قابلیت‌ها، تفاوت زیادی با همدیگر دارند. بنابراین حتما قبل از خرید یک تلفن بیسیم، با کارشناسان فروش ایده آل گستر مشورت نمایید.

تلفن‌های اداری پاناسونیک 

تلفن‌های اداری همان‌طور که از اسمشان هم مشخص است، برای استفاده در محیط‌های کاری (اداره‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری) طراحی شده‌اند. این تلفن‌ها به صورت مستقیم به خط تلفن وصل نمی‌شوند و بوق و دیتای خود را از دستگاه سانترال مرکزی دریافت می‌کنند. تلفن‌های اداری که به آن‌ها تلفن سانترال هم گفته می‎شود یکی از ملزومات مجموعه‌های کاری محسوب می‌شوند. این دستگاه‌ها می‌توانند چند خط شهری را از طریق تنها یک خط داخلی در اختیار کارمندان قرار دهند. به این ترتیب، مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی و ارتباط با مشتریان برای کسب و کارهای مختلف راحت می‌شود.

تلفن‌های هیبرید و دیجیتال دو مدل از تلفن‌های سانترال پاناسونیک هستند که از لحاظ ظاهری و قابلیت‌ها، شباهت زیادی به همدیگر دارند. تلفن هیبرید از طریق دو رشته سیم و تلفن دیجیتال به وسیله یک رشته سیم به دستگاه سانترال وصل می‌شوند. این تلفن‌ها قابلیت‌هایی مانند ترانسفر تماس، هولد یا نگه‌داری تماس، کنفرانس صوتی، کلیدهای شماره‌گیر سریع، مسدود کردن تماس‌های ورودی و … را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

تلفن‌های تحت شبکه جدیدترین مدل از تلفن‌های پاناسونیک محسوب می‌شوند. این تلفن‌ها بر اساس تکنولوژی ویپ (VoIP) کار می‌کنند و صدا را در بستر اینترنت منتقل می‌کنند. کیفیت صدای HD را می‌توان مهم‌ترین مزیت تلفن‌های تحت شبکه نسبت به سایر تلفن‌های سانترال دانست.

کلام آخر 

خرید تلفن پاناسونیک همچنان یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. از آن‌جایی که نمونه‌های تقلبی این محصولات در بازارهای کشورمان زیاد شده‌اند، در این مقاله به معرفی یک مرکز معتبر و مجاز تلفن‌های پاناسونیک به نام شرکت ایده آل گستر پرداختیم. امیدواریم با مراجعه به این نمایندگی، بتوانید به راحتی به تلفن‌های اورجینال پاناسونیک دسترسی داشته باشید.

تقویم فارسی اندروید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید تلفن پاناسونیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..