تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کولاک برف راه ارتباطی ۳۰ روستای کردستان را مسدود کرد

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - رامبد نوذری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: باوجود بارش برف و کولاک محور‌های ارتباطی اصلی استان باز است و تردد در آن جریان دارد. برف و کولاک مسیر ۳۰ روستای کردستان را مسدود کرد

نوذری گفت: مسیر فرعی ایرانخواه به تکاب و هورامان به سروآباد به دلیل کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است.

او گفت: تردد در محور‌های منتهی به شهرستان‌های بانه، سقز و دیواندره و سایر گردنه‌های استان به دلیل لغزندگی جاده و کولاک به کندی در جریان است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در ۲ روز گذشته ۱۰ هزار کیلومتر - باند، برفروبی در محور‌های ارتباطی استان انجام گرفته که بیشترین آن به محور‌های منتهی به بانه، سقز، دیواندره، مریوان، سروآباد و بخش‌هایی از سنندج اختصاص دارد.

نوذری از آماده باش کامل ۲۴ راهدارخانه استان خبرداد و گفت: ۵۰۰ راهدار با ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات برفروبی آماده خدمت رسانی به مسافران و رانندگان هستند.

نوذری از هموطنان خواست از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند و و در صورت ضروری بودن سفر، حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

منبع:صدا وسیما

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کولاک برف راه ارتباطی ۳۰ روستای کردستان را مسدود کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..