تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استارتاپ فرش دستبافت کردستان برگزار می شود

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - احمد خسروی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان امروز در نشستی با خبرنگاران استان با اشاره به اینکه یکی از شیوه‌های جدید توسعه کسب و کار‌های نوین برگزاری استارتاپ است،گفت: با برگزاری استارتاپ می‌توان از خلاقیت و نوآوری جوانان و صاحب نظران در راستای کارآفرینی و اشتغالزایی بهره برد.

خسروی  با اشاره به اینکه در این رویداد ایده‌ای نو آغازگر کسب و کاری نوین خواهد شد،گفت: بعد از مطرح کردن و تایید ایده‌ای در استارتاپ‌ها در راستای شکل گیری کسب و کار، سرمایه گذاری و حمایت لازم انجام می‌شود.

او  یکی از رسالت‌های این شرکت را حمایت از کسب و کار‌های نوین خواند و گفت: تاکنون با همکاری دانشگاه‌های کردستان، آزاد اسلامی، علمی کاربردی و پارک علم و فناوری استان پنج استارتاپ با موضوعات آب، طیور، گیاهان دارویی و سنگ و گردشگری برگزار کردیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای استان هم استارتاپ فرش دستباف را در راستای پروژه خوشه فرش استان که از اواخر سال گذشته اجرای آن آغاز شده است؛ در بهمن ماه امسال برگزار می‌کنیم.

خسروی  با اشاره به اینکه علاقه‌مندان یک هفته فرصت داشتند در این رویداد ثبت نام کنند، یادآور شد: براساس برنامه ریزی انجام شده این استارتاپ ۶ و ۷ بهمن به صورت حضوری برگزار می‌شود.

او  یکی از شرایط شرکت در این رویداد را ارائه کارت واکسن کرونا (دز دوم) خواند و گفت: حاصل این برنامه مهم و تاثیرگذار ارائه چندین ایده ناب در حوزه فرش خواهد بود.

خسروی با اشاره به اینکه به ایده‌های برتر در این استارتاپ جوایزی اهدا می‌شود، گفت: از صاحب نظران فرش کشور هم برای حضور در این استارتاپ دعوت می‌شود.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استارتاپ فرش دستبافت کردستان برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..