تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام بیش از صد مأموریت در حوزه پایش و صیانت از حیات وحش در کردستان

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - فریبا رضائی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان گفت: هم اکنون فصل جفت گیری حیات وحش آغاز شده و از طرفی به علت سرما و بارش برف در ارتفاعات، حیات وحش با علوفه کمتری مواجه خواهد شد و به همین منظور ایجاب می‌ کند در امر حفاظت از حیات وحش دقت و برنامه ریزی منظم تری داشته باشیم.

رضائی گفت: قطعاً محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست استان با حضور شبانه روزی در مناطق حفاظت شده با هر گونه تخلف شکار و شروع به شکار و تعرض به عرصه‌های تحت مدیریت برخورد جدی و قانونی خواهند داشت.

او می گوید: در این مقطع حساس برای حیات وحش علاوه بر حضور مستمر، محیط بانان و یگان حفاظت محیط زیست استان کردستان در اکیپ‌های چندگانه، مناطق تحت مدیریت را پایش می‌کنند، رؤسا و معاونان ادارات در شهرستان‌های تابعه نیز به پایش مناطق تحت مدیریت می‌پردازند و با هرگونه تخلف، شکار و شروع به شکار و تعرض به عرصه‌های تحت مدیریت برخورد جدی و قانونی می‌کنند.

دیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان  با هشدار به متخلفین شکار و صید و متجاوزین به عرصه‌های طبیعی و خصوصاً مناطق تحت مدیریت و حفاظت شده در استان کردستان؛ گفت: در یک ماه گذشته حدود یکصد مورد بازدید، بازرسی و پایش مناطق توسط رؤسای و معاونان شهرستان‌ها و تیم‌های بازرسی اداره کل در مناطق تحت مدیریت انجام شده و این مهم نشان از حساسیت و اهمیت آرامش حیات وحش در این مقطع زمانی است که منجر به تشکیل ۱۴ فقره پرونده با دستگیری ۲۵ نفر شده است.

رضائی در پایان از شهروندان خواست تا از هرگونه علوفه دهی به حیات وحش بدون هماهنگی با محیط زیست و پاسگاه‌های محیط‌بانی جداً خودداری کنند و همچنین در صورت اطلاع از هرگونه تخلف محیط زیستی در حوزه شکار و صید و زمین خواری موضوع را سریعاً به محیط زیست یا شماره برخط ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام بیش از صد مأموریت در حوزه پایش و صیانت از حیات وحش در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..