تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد قاطع دستگاه قضا با متخلفان حوزه مسکن مهر در مازندران

ساعت: 13:11 منتشر شده در مورخ: 1400/10/26 شناسه خبر: 1800954

محمدصادق اکبری گفت: دستگاه قضائی استان طبق وظیفه ذاتی خود باجدیت برخورد با متخلفان درحوزه مسکن مهر را در دستور کار خود قرار داده است و با قاطعیت موضوع را دنبال می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری صبح امروز در جلسه شورای پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان مازندران اظهار کرد: پس از گزارش های رسیده  مبنی بر افزایش آمار سقط جنین در استان، دادگستری مازندران با حضور مسئولان ذیربط این شورا به این موضوع ورود کرد تا با هم‌اندیشی و هم افزایی، کم و کاستی‌های موجود چه در بخش قانونی و چه بخش‌های دیگر شناسایی وراهگشایی شود.
نماینده عالی دستگاه قضایی دراستان  با اشاره به منویات مقام معظم رهبری وتاکید ایشان بر تحکیم و تعالی نهاد خانواده وابراز نگرانی ازکاهش موالید تصریح کرد: همه ما باید نسبت به این موضوع مهم اهتمام لازم را داشته باشیم شرایط اقتصادی، فرهنگی واشتغال مناسب فراهم شود به نحوی که انگیزه برای فرزند آوری تقویت شود همچنین اقدامات پیشگیرانه درخصوص سقط غیر قانونی وشناسایی مراکز غیر قانونی صورت گیرد وبا متخلفان برخورد قاطعانه صورت گیرد.

رئیس شورای قضایی استان مازندران دربخش دیگری ازسخنانش موضوع اعتیاد و جرائم مواد مخدر را از دیگر موضوعات جلسه ذکر کرد و گفت: حدود 70 درصد جرائم به صورت مستقیم و غیرمستقیم ناشی از مواد مخدر است  اگر این آسیب حل شود  بسیاری ازآسیب ها  کم می شوند.

وی افزود: حدود 60 نهاد ودستگاه دراین زمینه مسئولیت دارند و باید دست به دست هم دهیم و برای این بلای خانمان سوز چاره ای بیاندیشیم.

بررسی مشکلات مسکن مهر از دیگر موضوعات جلسه بود که اکبری دراین خصوص گفت: ضرورت دارد مسئولان استانی با تدبیر و هم اندیشی به مشکلات اقتصادی پیش آمده در مسکن مهر رسیدگی کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: دستگاه قضائی استان طبق وظیفه ذاتی خود باجدیت برخورد با متخلفان درحوزه مسکن مهر را در دستور کار خود قرار داده است و با قاطعیت موضوع را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد قاطع دستگاه قضا با متخلفان حوزه مسکن مهر در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..