تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانش آموز شیروانی قهرمان مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه مالزی شد

ساعت: 12:04 منتشر شده در مورخ: 1400/10/26 شناسه خبر: 1800906

فرامرز شجاعی گفت: "یلدا آقاسیان بیک"، دانش آموز شیروانی، موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه (UCMAS) مالزی 2021 شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز شجاعی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، با تبریک و ابراز خرسندی از کسب این موفقیت گفت: مسابقات محاسبه ذهنی با چرتکه با هدف ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان، تشویق و ترغیب به مطالعه و ایجاد حس رقابت بین آنان، همه ساله در سه مرحله برگزار می‌شود که دانش‌آموزان هر استان می‌توانند پس از انتخاب شدن به مسابقه کشوری و سپس به مسابقات جهانی که در یکی از کشورهای عضو سیستم جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه (UCMAS)برگزار می‌شود، راه ‌یابند.

شجاعی افزود: UCMAS برنامه منحصر به فرد برای رشد کودک است که با استفاده از یک سیستم محاسبه نوآورانه با به‌ کار گیری چرتکه سبب پویایی مغز (نیمکره چپ و نیمکره راست) به طور همزمان می‌شود.

وی گفت: چرتکه آموز یلدا آقاسیان بیک، دانش‌آموز پایه هفتم متوسطه اول دبیرستان شاهد ریحانه شهرستان شیروان است که در آزمون آنلاین مسابقات بین‌المللی چرتکه (UCMAS) که در بین ۱۷ کشور جهان به میزبانی کشور مالزی برگزار شد، توانست مقام قهرمانی جهان را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانش آموز شیروانی قهرمان مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه مالزی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..