تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب عضو هیات مدیره بانک ملت به عنوان چهره ماندگار صنعت بانکداری ایران

عضو هیات مدیره بانک ملت+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این جشنواره که در حاشیه هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران برپا شد، علی رضا لگزایی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک ملت به پاس سال‌ها تلاش در عرصه بانکداری و صنعت پرداخت کشور، عنوان چهره ماندگار را به خود اختصاص داد و تندیس این جشنواره را از دست هیات داوران دریافت کرد.

بر اساس این گزارش، انتخاب چهره‌های ماندگار صنعت بانکداری ایران بر اساس چهار شاخص سوابق علمی و آموزشی، سوابق اجرایی و مدیریتی، آثار و خدمات اثرگذار و سلامت حرفه‌ای انتخاب شده اند و بر این اساس، علی رضا لگزایی به عنوان چهره ماندگار برگزیده شده است.

بیشتر بخوانید:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب عضو هیات مدیره بانک ملت به عنوان چهره ماندگار صنعت بانکداری ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..