تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر شهید خسرو قادری قمصری بعد از ۳۹ سال شناسایی شد / مراسم وداع؛ امروز در معراج شهدا

پیکر مطهر شهید خسرو قادری قمصری بعد از ۳۹ سال مفقودالأثری شناسایی شد و مادر این شهید امروز (یکشنبه ۲۶ دی ماه) پیکر جگرگوشه‌اش را در معراج شهدا به آغوش می‌کشد.

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، هم‌زمان با سالروز وفات امام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، مادر یکی از شهدای مفقودالاثری پیکر فرزند شهیدش را به آغوش می‌کشد. پیکر مطهر شهید خسرو قادری قمصری بعد از ۳۹ سال مفقودالاثری با تلاش گروه‌های تفحص کشف شد و سپس از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

شهید خسرو قادری قمصری در روز ۱۲ تیرماه سال ۱۳۴۵ در تهران به دنیا آمد. او از اسلامشهر به عنوان نیروی بسیجی به سوی جبهه رهسپار شد و در روز ۲۳ تیر ماه سال ۱۳۶۱ در حالی که ۱۶ سال بیش‌تر نداشت در عملیات رمضان در شرق بصره به همرزمان شهیدش پیوست. پیکر پاک و مطهر این شهید در منطقه برجای ماند.

مادر شهید خسرو قادری قمصری درباره آخرین تماس فرزندش گفت: شب عملیات تماس گرفت. من تنها درخواستم این بود که به حرف فرمانده گوش کند. فردا شب خواب خسرو را دیدم که در زمینی سرسبز، آرام سرش را روی زمین می‌گذارد. در عالم خواب پرسیدم آیا لحظه شهادت حضرت زهرا (س) در کنارت بود. از خواب پریدم. حدود ساعت دو نیمه شب بود. بدنم به شدت می‌لرزید، اما به خاطر این خواب یا شهادتی که در خواب به من اطلاع داده شد، گریه نکردم.

به همین مناسبت مراسم وداع با پیکر مطهر شهید خسرو قادری قمصری امروز (یکشنبه ۲۶ دی ماه) از ساعت ۱۵ در معراج شهدا با حضور خانواده شهید به نشانی خیابان وحدت اسلامی، ضلع جنوب پارک شهر، انتهای خیابان بهشت، کوچه معراج برگزار می‌شود.

پیکر شهید خسرو قادری قمصری بعد از ۳۹ سال شناسایی شد / مراسم وداع؛ امروز در معراج شهدا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر شهید خسرو قادری قمصری بعد از ۳۹ سال شناسایی شد / مراسم وداع؛ امروز در معراج شهدا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..