تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظلمی دیگر از شورای امنیت سازمان ملل در حق یمن

شورای امنیت در بیانیه‌ای با محکومیت یمن ،خواستار آزادی کشتی اماراتی شد!

در حالیکه شهرهای یمن با بحران شدید سوخت روبرو هستند و مانع تراشی ائتلاف متجاوز سعودی در ورود کشتی های حامل سوخت به «بندر الحدیده» شرایط زندگی را برای یمنی‌ها سخت کرده است، شورای امنیت سازمان ملل از دولت نجات ملی در صنعا خواسته تا کشتی اماراتی را که بعد از ورود به آب های منطقه ای یمن ُ به توقیف نیروهای مسلح یمنی درآمده است، آزاد کند.

ظلمی دیگر از شورای امنیت سازمان ملل در حق یمن به گزارش بولتن نیوز،مساله قابل توجه این است که شورای امنیت که طی بیش از هفت سال همواره درد و رنج مردم یمن را نادیده گرفته است، به یاری امارات آمده که شریک جرم عربستان سعودی در تجاوز به یمن است و با صدور بیانیه ای که به اتفاق آرا تصویب شده ، خواهان آزادی فوری کشتی اماراتی حامل سلاح شده است.

اقدام ائتلاف متجاوز سعودی و امارات در توقیف کشتی‌های حامل سوخت عازم یمن به بسته شدن اکثر بمب بنزین ها منجر شده و موجب اختلال در رفت و آمدها و ارتباطات و قطع جریان برق در یمن شده و این مساله بر بخش های مختلف حیاتی و خدماتی مانند بهداشت، حمل و نقل و آب و برق تاثیر منفی گذاشته است.

مساله قابل توجه این است که بیانیه شورای امنیت که توقیف کشتی اماراتی را محکوم کرده و خواهان آزادی خدمه آن شده است، از سوی بریتانیا و با تشویق امارات تهیه شده که عضو غیردائم شورای امنیت است.

دولت نجات ملی در صنعاء به حق درخواست شورای امنیت برای آزادی این کشتی را رد کرده زیرا این کشتی متعلق به کشوری است که در تجاوز علیه یمن مشارکت کرده و با یمن در جالت جنگ قرار دارد و وارد آب های منطقه ای یمن شده است و مهم تر اینکه حامل خرما و اسباب بازی نبوده بلکه حامل سلاح برای حمایت از گروه های تندرویی بوده که جان انسان ها را تهدید می کنند.

«حسین العزی» معاون وزیر امور خارجه یمن گفت که بیانیه شورای امنیت ، فاقد اخلاق و فاقد توجه به سلامت دریانوردی و امنیت کشتی ها است .

وی افزود: مایه تاسف است که نقش شورای امنیت گمراه کردن افکار عمومی و همبستگی با قاتلان و ناقضان قوانین باشد.

نیروهای مسلح یمنی از لحاظ قانونی می توانستند که این کشتی را که وارد آب های منطقه ای یمن شده بود هدف قرار دهند و همه سرنشینان آنرا که معمولا مزدورانی از تابعیت های مختلف هستند که امارات و سعودی از آنان برای تجاوز به یمن استفاده می کنند، به قتل برسانند، اما این کار را نکردند و صرفا به توقیف کشتی و انتقال آن به بندر الحدیده اقدام کردند.

به نظر می رسد که شورای امنیت به ابزاری در دست کشورهای غربی و ثروتمند تبدیل شده است و مایه خفت و خواری است که این شورا از صنعا بخواهد که کشتی حامل سلاح متعلق به امارات را آزاد کند.

زیرا امارات کشوری است که از بیش از هفت سال پیش به همراه عربستان سعودی در تجاوز فجیع علیه یمن مشارکت دارد و فجیع ترین جنایت های ضد بشری را علیه ملت یمن مرتکب شده؛ متاسفانه تاثیر پول های سعودی و امارات همه چیز را از بین برده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظلمی دیگر از شورای امنیت سازمان ملل در حق یمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..