تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




29 دی؛ زمان برگزاری اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» در اهواز

مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» 29 دی در سالن همایش‌های بین‌‌المللی گیت بوستان سازمان آب و برق خوزستان با حضور چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری استان و کشور برگزار می‌شود.

29 دی؛ زمان برگزاری اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» در اهواز (آماده)به گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، سردار عبدالرضا مرادحاجتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز 25 دی در جلسه شورای هماهنگی دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» از تقسیم کار کمیته‌های تخصصی در این خصوص خبر داد و اظهار کرد: همه ظرفیت‌های موجود اداره کل و دیگر مشارکت‌های استانی را به کار بستیم تا میزبان شایسته‌ای برای این رخداد بزرگ فرهنگی و هنری باشیم، چراکه معتقدیم زبان فاخر هنر بین‌المللی‌ترین رسانه برای استکبارستیزی است.

وی افزود: جهت برنامه ریزی منسجم تر و همچنین انجام برنامه‌های جانبی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم اختتامیه، کمیته‌های تخصصی ایجاد کردیم تا تقسیم کار مناسبی در استان صورت بگیرد و امیدواریم که همه نهادهای فرهنگی و هنری استان و کلانشهر اهواز کمک کنند که این جشنواره به بهترین شکل ممکن به انجام برسد.

سردار مرادحاجتی گفت: مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» ساعت 19 چهارشنبه 29 دی در سالن همایش‌های بین‌‌المللی گیت بوستان سازمان آب و برق خوزستان با حضور چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری استان و کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به اینکه اهواز باید پایتخت رخدادهای هنری و ارزشی کشور باشد، گفت: دبیرخانه جشنواره تلاش دارد که خروجی آثار برگزیده ضمن اکران در سینماهای استان بتواند به عنوان محتوا در بخش‌های مختلف حوزه دفاع مقدس و جبهه مقاومت کاربرد تاثیرگذاری بین نسل‌های جوان و افکار عمومی داشته باشد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «29 دی؛ زمان برگزاری اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» در اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..