تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: امضای سند ۲۰ ساله در دستورکار سفر رئیسی به روسیه نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از دستورکار نبودن امضای سند راهبردی ۲۰ ساله ایران و روسیه در سفر آتی رئیس جمهور به مسکو خبر داد.

وی گفت: این سند به دلیل بررسی‌های بیشتر و انجام توافقات ابتدایی هنوز به مرحله نهایی برای امضای دو سران نرسیده است؛ از این رو سند ۲۰ ساله ایران و روسیه هنوز در مرحله ابتدایی قرار دارد و به این سفر رئیس جمهور به روسیه نخواهد رسید.

سخنگوی امنیت ملی مجلس ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به مسکو بر مقدمات این سند بحث و تبادل نظر خواهد شد و بر مقدمات آن توافق خواهد شد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران اواخر این هفته سفری به روسیه خواهد داشت و قرار است در این سفر با رئیس جمهور روسیه دیدار کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: امضای سند ۲۰ ساله در دستورکار سفر رئیسی به روسیه نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..