تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشی از قانون که به ضرر مردم است در حال اجراست

به گزارش «تابناک»، اصغر جهانگیر در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با اجرا نشدن قانون هوای پاک و استمرار آلودگی هوا گفت: قانون هوای پاک، قانون بسیار خوبی است که طی چند سال گذشته تصویب شده اما به درستی اجرا نشده است.

وی با بیان این‌که یک بخشی از این قانون که به ضرر مردم است در حال اجرا است گفت: در این قانون پیش‌بینی شده که از تردد خودروهای فرسوده جلوگیری شود و الان نیروی انتظامی خودروهایی را که شرایط قانونی نداشته باشند جریمه می‌کند اما از طرف دیگر پیش‌بینی شده ظرف ۵ سال ناوگان حمل و نقل عمومی و خصوصی ما مثل تاکسی‌ها با تسهیلاتی که دولت در اختیار بخش خصوصی و دولتی می‌گذارد نوسازی شود اما این بخش قانون اجرا نشده و تسهیلات به ناوگان حمل و نقل اختصاص داده نشده یا اگر داده شده در حد پیش‌بینی قانون نیست.

جهانگیر در پایان گفت: ۵ سال درنظر گرفته شده توسط این قانون در ماه‌های آینده و منتهی به ۱۴۰۱ تمام می‌شود در حالی که بخش زیادی از آن هنوز اجرا نشده و دستگاه‌های مختلف از جمله دستگاه‌های دولتی به وظیفه‌شان عمل نکردند و شاهد این هستیم که هم‌چنان قانون خوب بدون اجرا باقی مانده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشی از قانون که به ضرر مردم است در حال اجراست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..