تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موتورسیکلت برقی مادو 230 با موتور 3 هزار واتی در نمایشگاه موتورسیکلت + فیلم

می توان گفت با رویه ای که شرکت های خودروسازی و سازندگان موتورسیکلت در دنیا پیش گرفته اند، نمی توان آینده ای برای پیشرانه های درون سوز فسیلی متصور بود و باید در دهه آینده، با آنها خداحافظی کرد. امروزه اسکوترهای برقی از شایع ترین و در دسترس ترین وسایل نقلیه ای هستند که با انرژی الکتریکی حرکت می کنند. خوشبختانه در حالی که در کشورمان، خودروهای برقی و هیبریدی اصلا جایگاهی ندارند، موتورسیکلت های برقی در حال ورود هرچه بیشتر به بازار هستند.

مادو 230 از شرکت مادوموتور، اسکوتری زیبا با طراحی خاص است که گفته شده اکثر قطعات آن ساخت داخل بوده و مشخصه های حرکتی خوبی نیز دارد.

این موتورسیکلت برقی از یک موتور الکتریکی به قدرت 3 هزار وات بهره می برد که می توان گفت در رده قوی ترین های بازار جای خواهد گرفت. این موتور بدون واسطه و مستقیم به چرخ عقب متصل است و خبری از سیستم انتقال قدرت و گیربکس و... در این موتور نیست. سرعت در سه وضعیت قابل انتخاب بوده و می توان برای افزایش برد حرکتی آن، از دو بسته باتری در کنار هم نیز استفاده کرد. عمر باتری آن در حدود 2 تا 3 سال یا 500 بار شارژ عنوان شده و با هر بار شارژ، بردی در حدود 50 تا 60 کیلومتر خواهد داشت و حداکثر سرعت آن نیز به 80 کیلومتر در ساعت می رسد. وزن این اسکوتر در حدود 120 کیلوگرم است و توان حرکت با بیشترین وزن ناخالص 300 کیلوگرم را دارد.

مادو برقی

هر بار شارژ این باتری ها با برق خانگی در حدود 6 ساعت زمان می برد و گفته شده که قادر به عبور از تمام سربالایی های شهری مثل تهران یعنی شیب هایی تا 20 درجه را دارد. این موتورسیکلت در هر دو چرخ دارای ترمز دیسکی بوده و دنده عقب نیز دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موتورسیکلت برقی مادو 230 با موتور 3 هزار واتی در نمایشگاه موتورسیکلت + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..