تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد نوزاد در منطقه صعب العبور سارال توسط پرسنل ۱۱۵

۰۹:۴۵ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

۸۰۳۱۶۲۸

۰۹:۴۵ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

۸۰۳۱۶۲۸

دانلود PDF

دانلود PDF

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - رضا پیرا مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت : شب گذشته طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ مبنی بر شروع درد زایمان مادر باردار در روستای گاوآهن تو در منطقه صعب العبور سارال از توابع شهرستان دیواندره، بلافاصله آمبولانس پایگاه هزار کانیان همراه با مامای مرکز بهداشت و تکنسین‌های این پایگاه به محل اعزام شدند.

پیرا با بیان اینکه به علت شرایط سخت جوی، کولاک شدید، بارش برف و کوهستانی بودن منطقه، محور تردد روستای مذکور بسیار صعب العبور بوده و پرسنل اورژانس پس از ۳ ساعت در محل ماموریت حاضر شدند، گفت: پس از معاینات و اقدامات اولیه توسط ماما و تکنسین‌های اورژانس، فرایند زایمان با موفقیت انجام شد و مادر باردار ۳۴ ساله، در کمال صحت و سلامت نوزاد پسر خود را به دنیا آورد.

به گفته او: پس از اقدامات تکمیلی پرسنل اورژانس، مادر و نوزاد با حال عمومی خوب و مساعدی به بیمارستان امام خمینی (ره) در دیواندره منتقل شدند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد نوزاد در منطقه صعب العبور سارال توسط پرسنل ۱۱۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..