تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروازهای فرودگاه ارومیه طبق برنامه انجام می‌شود

ساعت: 09:34 منتشر شده در مورخ: 1400/10/26 شناسه خبر: 1800834

فراملکی گفت: تلاش تیم عملیات زمستانی فرودگاه ارومیه برای عملیاتی نگهداشتن باند فرودگاه ادامه دارد و باند به طور کامل عملیاتی است و خللی در انجام پروازها وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی نائل قراملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، افزود: مشکلی در مسیر باند هواپیما و فرودگاه ارومیه وجود ندارد و نخستین پرواز ورودی نیز طبق برنامه انجام شد.

وی اظهار داشت: پرواز ارومیه به تهران نیز ارومیه را به مقصد تهران ترک کرد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و مسافران برای اطمینان بیشتر با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

قراملکی بیان کرد: شماره تماس‌ ۱۹۹ و ۳۲۷۷۷۷۶۶ – ۰۴۴ پاسخگوی مسافران است و آنان می‌توانند از این طریق از وضعیت پروازهای این فرودگاه یا تاخیرهای احتمالی اطلاع یابند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروازهای فرودگاه ارومیه طبق برنامه انجام می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..