تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاتزیو به جمع مدعیان سری آ ایتالیا پیوست

به گزارش ایرنا، در ادامه هفته شانزدهم لیگ فوتبال باشگاه های ایتالیا (سری آ) سامپدوریا در زمین خود مقابل لاتزیو تن به شکست دو بر یک داد.
لاتزیو که هفته گذشته، شهرآورد پایتخت ایتالیا را با حساب 2بر صفر به آ.اس رم واگذار کرده بود، برای جبران این باخت و بازگشت به جمع مدعیان دیدار با سامپدوریا را با تلاش دو چندان آغاز کرد و در همان نیمه نخست توسط «سرگئی میانکوویچ» و «مارکو پارولو» به دو گل دست یافت.
هرچند در دقیقه 89 «پاول شیک» یکی از گل های خورده سامپدوریا را جبران کرد، اما این گل نتوانست مانعی برای شکست میزبان در مقابل هزاران تماشاگرش باشد.
لاتزیو با کسب این پیروزی ارزشمند 31 امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول رده بندی صعود کرد و سامپدوریا نیز در امتیاز 22 متوقف شد.
**برنامه سایر دیدارهای هفته شانزدهم سری آ بدین شرح است:
یکشنبه/ (زمان دیدارها به وقت تهران است)
کالیاری - ناپولی/ ساعت 15
تورینو - یوونتوس/ ساعت 17:30
پالرمو - کیه وو/ ساعت 17:30
بلونیا - امپولی/ ساعت 17:30
آتالانتا - اودینزه / ساعت 17:30
اینترمیلان - جنوا/ ساعت 23:15
دوشنبه/
فیورنتینا - ساسولو/ 21:30
آ.اس رم - آث میلان
ورزشی**3783**شبس*1613*
خبرنگار: امیر میرزاییان*انتشار دهنده: عبدالله غفاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاتزیو به جمع مدعیان سری آ ایتالیا پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..