تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده مجلس:استیضاح عبدالملکی به صحن بیاید، رأی می‌آورد/ انتصابات وزیر کار قابل دفاع نیست

جبار کوچکی‌نژاد ، در رابطه با جمع‌آوری ۳۲ امضاء و اعلام درخواست استیضاح حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، گفت: با توجه به اینکه وزارت کار یک وزارتخانه بسیار سنگین و مهمی است، به نظر من نوع انتصابات و عملکردی که وزیر کار در این مدت داشته قابل قبول نیست.

استیضاح عبدالملکی به صحن بیاید، رأی می‌آورد/ وزیر کار نشان داد توانایی اداره این وزارتخانه مهم را ندارد

وی ادامه داد: اگر ایشان بیاید به سمت استیضاح، قطعا مجلس موافق استیضاح است و ایشان برکنار خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس ابراز داشت: ایشان در عرض چند ماه نشان داد که توانایی اداره این وزارتخانه مهم را ندارد و ضعف مدیریتی شدید در این وزارتخانه مشاهده می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا شما هم جزو امضاءکنندگان استیضاح بودید؟»، گفت: من تا الان استیضاح را امضاء نکردم، باید بررسی کنم و بعد تصمیم بگیرم.

کوچکی‌نژاد در ادامه افزود: در این مدت چند ماهه‌ای که از آغاز به کار دولت و وزرا می‌گذرد انتصابات وزیر کار قابل دفاع نبود و انتصابات سردرگمی داشت؛ این در حالی است که این وزارتخانه بسیار مهم است و با جمعیت بسیار زیادی از مردم سروکار دارد لذا وزیر باید در انتصابات و تصمیم‌گیری‌ها خیلی دقت کند. انتصابات فامیلی، باندی، جناحی و غیرکارآمد باعث شد که این وزارتخانه دچار مشکل اساسی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه همچنین تصریح کرد: من معتقدم که مجلس حتی با تردید به ایشان رأی داد، در آن روز فضا در ابتدا به شکلی بود که ایشان رأی نمی‌آورد اما حالا کمک کردند و رأی آورد اما متاسفانه بعد از رأی آوردن نتوانست اعتماد مجلس را جلب کند.

بیشتر بخوانید:

وزرایی که ماندنی نیستند/ اسامی مشترک در دو فهرست استیضاح و ترمیم کابینه

عبدالملکی در گرداب «رفاه گیت» / افشاگری تکان‌دهنده موسوی لارگانی علیه وزیر کار / وزارتخانه را مثل غنیمت جنگی بین شرکایتان تقسیم کردید

نماینده مردم رشت در مجلس همچنین در پاسخ به این سوال که «برخی می‌گویند اکنون برای طرح استیضاح زود است»، گفت: با توجه به روند کاری بررسی استیضاح‌ها، این استیضاح به بعد از عید نوروز موکول خواهد شد و بعید است قبل از عید مطرح شود اما در مجموع به اعتقاد من ایشان توان اداره این وزارتخانه را ندارد.

21217




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده مجلس:استیضاح عبدالملکی به صحن بیاید، رأی می‌آورد/ انتصابات وزیر کار قابل دفاع نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..